Mihajlovićeva je rekla je da je asfaltirano najteže gradilište u Evropi - autoput u Grdeličkoj klisuri, dužine 26,3 kilometra.
"Put kroz Grdeličku klisuru je sada asfaltiran i već krajem aprila ona može da bude puštena u rad", rekla je Mihajlovićeva u Dnevniku RTS-a.
Ističe da se značaj Koridora 10 vidi po broju automobila koji kroz njega prolaze.
"Godine 2014. imali smo 34 miliona automobila, uglavnom su nas zaobilazili i odlazili drugim, paralelnim Koridorom 4 preko Bugarske i Rumunije. Završili smo 300 kilometara autoputa za poslednje četiri godine. Prošle godine imali smo 58 miliona automobila na Koridoru 10, ove godine očekujemo bar 60 miliona", istakla je Mihajlovićeva.
Navodi da autoput nije važan samo zbog tranzita, već i za privlačenje investitora kojima je uvek prvo pitanje kako da se priključe na Koridor.
Pored Koridora 10 koji se završava, završava se i 103 kilometra Koridora 11 između Obrenovca i Preljine. Ta deonica biće puštena u rad pre leta. U decembru će biti završena i deonica Surčin-Obrenovac.
Na letovanje kao po pisti - završavaju se radovi
Već krajem aprila autoput kroz Grdelicu biće spreman za puštanje u rad a i 103 kilometra Koridora 11, između Obrenovca i Preljine, biće u funkciji pre leta, kaže potpredsednica Vlade Srbije Zorana Mihajlović,
Objavljeno 09.04.2019. 9:35h
11
Foto: MONDO/Predrag Vujić
Mondo Tema
Zvezda u drami pobedila Partizan i odbranila Kup: Mekintajer doneo petu "Žućkovu levicu" u nizu
Da li je ovo ključni detalj finala Kupa Radivoja Koraća? Snimak otkriva zašto je Obradović pobesneo
"Nisu igrači odlučili finale, znamo svi o čemu pričamo": Obradović siguran da je i navijačima Partizana jasno
"Ako se bilo šta loše desi, odgovorni su Partizanov predsednik i trener": Čović se još jednom oglasio pred meč
Završen protest studenata u Kragujevcu: Petnaestočasovne blokade pod nazivom "Sretnimo se na Sretenje"