Dok su svi ostali mileli, dva vozača bila su izuzeci i drastično ugrozili živote. Može se reći, vozili su "vezanih očiju" i igrali ćorave bake sa drugim učesnicima u saobraćaju.

Vozači su većinom bili veoma oprezni u teškim uslovima, ali izuzetaka uvek ima.

"Najveći deo naših građana poštuje propisane uslove kada je reč o vožnji po magli. Imali smo i izuzeteke od tog pravila. U četvrtak na autoputu kroz Beograd gde je ograničenje brzine od 80 kilomera na sat desila su se dva drastična primera kršenja propisa. Jedan vozač je vozio 184.5 kilometara na čas, drugi 162.3", rekao je Aleskandar Radenković iz Uprave saobraćajne policije za TV Prva.

"Zaista su bili ekstremni uslovi za odvijanje saobraćaja, srećom nismo imali probleme i ozbiljnijih nezgoda sa ozbiljnijim posledicama. Inače, kada je reč o vožnji u ovakvim uslovima, tokom prošle godine smo imali četiri saobraćajne sa pet poginulih lica", rekao je Radenković.

Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja istakao je da bi bilo dobro kada bi putari razmišljali više o magli.

"Bilo bi sasvim primereno kada bismo na našim putevima imali sistem koji će detektovati gustinu magle i shodno tome gde će vozači dobijati naređenja kako da se ponašaju. Nije dobro da vozač sam procenjuje da li trebe da se kreće, po magli gde je vidljivost 30 metara, 30, 50 ili 120(kilometara na sat), već treba da dobije jasna uputstva“, rekao je Damir Okanović iz Komitetea za bezbednost saobraćaja.

On je prokomentarisao i postojeći sistem sa iscrtanim tačkama pored puta koje bi vozač trebalo da vidi u slučaju guste magle i iskalkuliše optimalnu brzinu.

"Simpatičan sistem, ali u eri informacionih tehnologija prevaziđen“, istakao je.