Građani zaposlenima u toj instituciji, koja radi sedam dana u nedelji, postavljaju konkretna pitanja oko dostave hrane i medicinske pomoći, izjavio je zaštitnik Zoran Pašalić i naglasio jako dobru komunikaciju sa volonetarskim centrima, koji Kancelariju obaveštavaju u kojim sve situacijama može da pomogne.
Kako je dodao, zaposleni u kancelariji Zaštitnika građana odgovoraju na sva pitanja i pokušavaju da pomognu građanima u ovom teškom periodu u kome ljudi gube život od opake bolesti.
Građani se najčešće javljaju telefonom, ređe mejlom, a kada postoji potreba odlazi se i na lice mesta, rekao je Pašalić, kao kada su obišli centre za prihvat ljudi koji se u Srbiju vraćaju iz inostranstva.
Institucija Zaštitnika građana radi svih sedam dana u nedelji, od 8.00 do 22.00, a građani mogu da se jave na sledeće brojeve telefona:
011/2068-100, od 8.00 do 16.00, 064 876 8505, od 16.00 do 22-00, a uvedeni su i novi brojevi telefona:
066 8007009, 066 8007010, 066 8007011, 066 8007012, od 8.00 do 22.00.
Imejl Zaštitnika građana: zastitnik@zastitnik.rs.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina
Zvezdin Amerikanac hitno reagovao na pomen otkaza Sferopulosu: Šuter crveno-belih se oglasio na Instagramu
Igrao za Zvezdu i rekao najskuplje "ne" u istoriji evro-košarke! Jedan čovek mu se sada smeje zbog 12 miliona