Mihail Ringier, izdavač i predsednik kompanije Ringier, izjavio je da je svestan da je kupovinom nedeljnika NIN, kupljena jedna srpska institucija, dodajući da je ona pomalo staromodna i da bi je trebalo polako menjati.

"Nismo kupili samo novine, svesni smo toga", rekao je Ringier na konferenciji za novinare na kojoj su predstavljeni rezultati rada ove švajcarske kompanije.

Generalni direktor ove kompanije za Srbiju Jelena Drakulić Petrović rekla je da se ton kritičkog osvrta na svet u NIN neće menjati, a da je plan Ringiera da investira u ljude, redakciju, socijalni program.

Prema njenim rečima, za početak su planirane investicije od 10 miliona dinara, a očekuje se digitalizacija arhive, ulaganje u on-line izdanje, fotografiju, ulaganje u NIN nagradu i regionalnu prisustnost novine.

Govoreći o ostalim izdanjima kompanije u Srbiji, Jelena Drakulić Petrović je rekla da tri dnevne novine, Blic, Alo i 24 sata, imaju 1.336.000 čitalaca, a da sa pratećim magazinima i posetom sajtovima, skoro 2,5 miliona ljudi dnevno predstavlja publiku Ringiera.

Kompanija Ringier Srbija je u 2008. godini ostvarila promet od 63,3 miliona švajcarskih franaka, rekla je ona.

Prema rečima Jelene Drakulić Petrović, 2009. godina će biti godina izazova, jer se očekuje pad prihoda od 40 odsto u medijskoj sferi, od čega je pad od 30 odsto od oglašivača, a 10 odsto od prodaje novina.

(FoNet)