• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Zbog korone TELEFONIRALI TRI PUTA VIŠE nego u "normalno" vreme

Autor Ksenija Jelesijević

Domaći saobraćaj u mobilnoj telefoniji u prvim danima od uvođenja vanrednog stanja u Srbiji, 15. marta, naglo je skočio i bio je veći za oko 30 odsto, kažu u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija.

U ministarstvu navode da su operatori u ovom period bili izuzetno opterećeni i da zato već traže prodaju spektra za nove servise.

Pomoćnica ministra Irini Reljin je rekla za Tanjug da je ukupan govorni saobraćaj povećan, jer su mnogi prešli na rad od kuće i na održavanje onlajn sastanaka i konferencijskih veza putem mobilnog telefona.

Možda će vas zanimati

"U prva dva, tri dana vanrednog stanja zabeležen je veliki skok. Operatori su se našli u situaciji da rade na granici kapaciteta. Za vreme vanrednog stanja dodatno su radili na povećanju sopstvenog kapaciteta i povećali su mogućnosti za govorni saobraćaj", objašnjava Reljin.

Saobraćaj u prenosu podataka internetom je, kaže, takođe bio preopterećen, i navodi da su tri operatora u Srbiji obezbedila besplatan prenos podataka za oko 900.000 učenika osnovnih i srednjih škola.

"Za sve to vreme do kraja juna, bili su pokriveni tom besplatnom uslugom za pristup portalima gde su se nalazili edukativni sadržaji koje su koristili za nastavu. Takođe su omogućili besplatnu količinu internet saobraćaja za pojedine studente za pripremu junskog ispitnog roka", rekla je Reljin.

Podseća da su operatori pomagali i obezbedili pametne telefone i laptove za učenike koji nisu bili u mogućnosti da ih sami nabave.

Reljin je rekla da su i govorni saobraćaj i prenos podataka vrlo promenljive kategorije koje se u kratkom vremenskom intevalu brzo menjaju, te da su operatori morali da povećavaju svoje kapacitete a kako se ne bi gubilo na kvalitetu usluge.

(Mondo/Tanjug)

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

PROČITAJTE I OVO

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Korisničko ime

30 posto više nije tri puta više.

special image