“Poslednja dva dana građani prijavljuju da im paketi stižu masovno i to im stižu paketi koji su naručivani u različitim vremenskim intervalima. To znači da su negde stajali i neko se sada dosetio nakon cele ove buke i rekao – hajde to sada isporučujte ljudima da bi se taj problem koliko-toliko amortizovao”, rekao je za RTS Dejan Gavrilović iz Udruženja “Efektiva”, koje je od "Aliekspresa" zatražilo podatke o ukupnom broju narudžbina iz Srbije i paketa koji nikada nisu stigli do kupaca.

Ranije su iz Pošte Srbije saopštili da usled okolnosti izazvanih višom silom, Pošta Srbije ne može snositi odgovornost.

Pošta je navela da je na početku pandemije transport bio u prekidu, što je izazvalo kašnjenja dela međunarodnih pošiljaka od tri meseca i da su postupali kao i druge poštanske uprave saglasno preporukama i objavama razmenjenim preko Svetskog poštanskog saveza.

Slično objašnjenje stiglo je i od Uprave Carina, iz koje su naveli da "eventualno može biti reči o kašnjenju pošiljaka male vrednosti usled obustave avio saobraćaja na samom početku pandemije korona virusa".

(Mondo/RTS)

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.