• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Uprava carina povodom "nestajanja paketa": Oni ne nestaju! Ovo je ISTINA!

Autor Aleksandar Nastevski

Povodom navoda pojedinih portala da pošiljke male vrednosti ''masovno nestaju'', Uprava carina se danas oglasila!

Uprava carina je ukazala da tu eventualno može biti reči o njihovom kašnjenju!

U saopštenju navode da je do kašnjenja došlo usled obustave avio saobraćaja na samom početku pandemije korona virusa.

Možda će vas zanimati

"Transport je tada bio u prekidu, što je izazvalo kašnjenja dela međunarodnih pošiljaka u trajanju od oko tri meseca. Tako se dešavalo da deo pošiljaka poslatih iz Kine u februaru i martu do Srbije dođe u junu i julu", navodi se u saopštenju Uprave carina.

Napominjući da joj se ponekad građani obrate sa žalbom da se u pošiljkama ne nalazi uvek ona roba koju su očekivali, te da sumnjaju da je neko "prisvojio" jedan deo sadržaja, carina navodi da pakete komisijski otvaraju poštanski i carinski službenici, u prostorijama koja su 24 časa kompletno pokrivene video nadzorom.

Pritom, kako dodaje, treba imati u vidu da se za evidenciju i pretragu statusa registrovanih poštanskih pošiljaka koristi se univerzalna međunarodna poštanska aplikacija Svetskog poštanskog saveza.

"Ukazujemo da se poštanske i ekspresne pošiljke, sve vreme, od prijema do uručenja, uvek nalaze isključivo u prostoru JP Pošta Srbije ili prostorijama operatora, u koje carinski službenici nemaju pravo samostalnog pristupa", navodi Uprava carina.

Iz Uprave dodaju da poštanski službenik cariniku podnosi na uvid sadržaj paketa, radi uzimanja svih podataka potrebnih za carinjenje robe, nakon čega se sadržaj najčešće vraća u istu ambalažu, osim u slučajevima kada je neophodna nova.

Sve se ovo čini tako da ne dođe do vidne povrede omota, ili sadržine pošiljke.

Paketi se obavezno obezbeđuju unakrsnim povezivanjem kanapa, na čijim krajevima se stavlja poštanska plomba.

U slučaju da pošiljka podleže naplati carinskih dažbina na pošiljku se stavlja nalepnica "ocarinjeno", a ukoliko ne podleže, nalepnica "oslobođeno od plaćanja carine".

Ranije danas i Pošta Srbije je demantovala navode da pošiljke naručene preko interneta nestaju u Srbiji.

(Mondo/Tanjug)

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

Pročitajte i OVO

Komentari 10

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Ja

Zatažite da pogledate snimak sa tih kamera i videćete da kamera "pokriva" samo jedan od 6 boksova u kojima se obavlja pregled robe. U tom boksu koji "pokriva" kamera se ne obavljaju pregledi robe. Ako kao oštećeni uspete nekako da dođete do snimka sa te kamere (na kojem se ništa ne vidi), postićićete jedino to da će vas pošta i carina staviti na svoju "crnu listu" i zagorčaće vam maksimalno život prilikom isporuke budućih paketa. Ovo je priča iz ličnog iskustva

Ce

LOPOVI !!!

ovo je komedija

Obicno sam mesecno porucivala 5/6 porudzbine a vrednost nije bila preko 30 eura.Od marta nista mi nije stiglo imala sam 21 porudzbinu a AliExpress je uredno vratio novac posle 3 meseca(ja sam insistirala da sacekam da mi produze zastitu za kuovinu jos 30 dana )jer sam ranje uzimala i sve je bilo ok .Neke haljinice za dete sam uzimala stalno od istog dobavljaca po dva tri artikla su bile porudzbine i kuckala sam se sa njima i rekli su mi da je problem u Srbiji u sada umesto free delivery imamo opciju 45 e delivery kod tog dobavljaca (rekli su mi da je to samo za Srbiju problem).Pa ako laze nasa koza izgleda mi dobismo rogove i ceo svet nam se smeje .

special image