Britanac koji stoji iza Jutjub kanala pod nazivom "BIRMZE", putuje po celom svetu, upoznaje se sa različitim kulturama i kuhinjama, a mnogo vremena je proveo u Srbiji gde je delio sa svojim pratiocima iskustva iz Beograda, ali i Novog Sada.

Izgleda da ne može da se zasiti naše zemlje, a u svakom snimku koji objavi, pratiocima objašnjava zbog čega je sve oduševljen Srbijom, pa se nedavno pohvalio i da je dao izjavu za srpsku televiziju, kao i da su domaći mediji pisali o njegovim turističkim podvizima.

U najnovijem snimku koji je objavio, ali koji je, kako navodi, snimio još u januaru, ovaj Britanac je posetio novosadsku pijacu i istakao da se zbog mogućeg cenkanja oseća kao Del Boj iz čuvene britanske serije "Mućke".

On je prvo zastao za štand gde je jedina starija gospođa prodavala čarape, ali nije znala engleski, pa je uspela da mu pokaže da čarape s printom Deda Mraza koštaju 150 dinara. Britanac je procenio da je to sjajna cena i zadovoljan otišao sa svojim novim čarapama.

Kupovao je slatkiše, razgledao ostale štandove, a nažalost, svuda nailazio na jezičke barijere.

"Ovaj priča 100 na sat. Joj, ništa te ne razumem", rekla je jedna prodavačica koja mu je pakovala čokolade nakon što mu je na digitronu pokazala koja im je cena.

Iz ovog razloga, iako je probao da se cenjka i spusti cenu, Britanac to nije mogao da ostvari jer niko nije znao engleski!

Nerazumevanje nije bilo problem kada je nezaobilazno zastao da kupi flašu rakije od šljive, jer je reč za to znao - "šljivovica!" On je inače i u prethodnim svojim snimcima hvalio srpsku rakiju i preporučivao svima ovo domaće žestoko piće.

"Da, opet kupujem rakiju, šokantno. Ne mogu da odolim", istakao je on.

Po izlasku iz pijace, Britanac je otkrio svoje prave namere - sve što je kupio, pokloniće prvim ljudima na koje naiđe. Na obližnjoj klupi je prišao jednoj porodici i objasnio im da želi da im pokloni ove sitnice u duhu pravoslavnog Božića koji se tada približio.

Pogledajte!

(Mondo)

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.