• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

VELIKI BROJ AUTOMOBILA NEĆE MOĆI DA SE REGISTRUJE: Od 5. jula primena novih pravila - bez ovoga nema saobraćajne dozvole

Autor Edin Delibašić

U Srbiju se godišnje uveze i do 150.000 polovnih automobila.

 tehnicki pregled registracija dpf filter 5 jul nova pravila Izvor: MONDO/Marko Tanasković

Vozače u Srbiji od 5. jula očekuju nova pravila za registraciju vozila, jer počinje puna primena pravilnika iz 2018. o priključnim motornim vozilima i tehničkim uslovima za motorna vozila u saobraćaju, po kojem automobili na tehničkom pregledu moraju da ispune određene kriterijume za emisiju štetnih gasova. Ukoliko automobili zbog prepravki dodatno zagađuju vazduh, neće proći tehnički pregled, i moraće da poseduju katalizatore i DPF filtere.

Prilikom tehničkog pregleda kod vozila sa dizel motorom biće proveravan sadržaj čađi u izduvnim gasovima, dok kod benzinskih motora pažnja će se posvetiti sadržaju ugljen-monoksida. Ukoliko vozilo ima neispravne katalizatore i DPF filtere, neće moći da bude registrovano.

Možda će vas zanimati

Prema Pravilniku o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkoj ispravnosti, stroži standardi važiće za sva vozila koja su u Srbiji prvi put registrovana posle 1. marta 2014. u odnosu na ona registrovana pre ovog datuma.

Tako benzinski motori, prvi put registrovani do ovog datuma, moraju imati manje od 4,5 odsto ugljen-monoksida, pri broju obrtaja na praznom hodu motora. Vozila koja su prvi put registrovana posle 1. marta 2014. godine moraju imati manje od 3,5 odsto ugljen-monoksida.

Možda će vas zanimati

 U Srbiju se godišnje uveze i do 150.000 polovnih automobila. Ne postoje precizni podaci, ali se otprilike oko 2.300.000 vozila godišnje registruje, a njihova prosečna starost je oko 15-16 godina.

(MONDO)

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

Pročitajte i ovo

Tagovi

Komentari 29

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Rajko

Opet udar na džep poštenog gradjanina. Sramota!!!

ToskeGV

Morace da ima samo ono sto mu je FABRIKA ugradila. I po meni je to ok. E sad to sto su nasi "uvoznici"/lopovi sekli katalizatore to je nesto drugo. Ako bude problem menjacu katalizator,ali ako mi neko trazi DPF zalepici mu tuzbu i prosta stvar,a oni neka se pozabave skidanim katalizatorima koje sad isti ti prodaju po shok cenama

Шивачи шију, а кројачи кроје

Онај лик из Ауто Анализе био на техничком да провери границе за CO2, ладно на вратима пише: "Бензинац до 1 марта 2014; CO2<4,5, бензинац после 1 марта 2014; CO2<0,2, дакле 20 пута строжи критеријум за исти ауто који је први пут регистрован у Србији после фамозног 1 марта 2014??? Овде пише да је то 4,5 и 3,5 што је нормалније. Волео бих да ми неко ово објасни.

special image