Velika prašina digla se u javnosti nakon informacije da radnici u prodavnici "Podunavlje" a. d. u Bačkoj Palanci dečaku M. S. (14), koji boluje od dijabetesa, nisu hteli da daju čokoladnu bananicu koja košta 17 dinara kada mu je pozlilo.

Njegova majka Marija M. kaže da još oseća duševnu bol zbog tog događaja, dok, s druge strane, okrivljeni radnik zatražio da ide na poligraf.

"Sinu je pozlilo u četvrtak uveče. Neko iz njihove kompanije me je pozvao već sledećeg dana. Dobila sam 1.000 izvinjenja i poziva da dođem u kompaniju da mi se lično izvine, da bi samo dva sata posle toga izašlo prvo sramno saopštenje u kojem tvrde da prodavci nisu znali da je sin bolestan. Što su mi se izvinjavali ako nisu znali o čemu se radi?! Mene posle tog petka niko nije pozvao iz kompanije. I ne treba. Ne želim da mi se obraćaju. Prvo su mi se obratili kao ljudi, da bi nakon toga ispali strašni neljudi. Ja sam čak i toj gospođi koja me je zvala iz 'Podunavlja' nakon incidenta rekla da ne krivim kompaniju za kućno nevaspitanje pojedinaca koji su u njoj zaposleni", kaže Marija i dodaje da je u prvom trenutku bila besna, ogorčena i zgrožena nedostatkom empatije i ljudskosti prodavaca.

"Ova duševna bol nikada neće proći, ali šta da radimo, život ide dalje. Moj sin je sada dobro. Zbrinut je. Srećom, to da mu pozli, ne dešava se često, ali kada se desi, može biti baš zastrašujuće. Moglo je biti kobno, ali je, hvala bogu, sve dobro prošlo", zaključila je ona.

Prema nezvaničnim saznanjima, radnik u prodavnici, koga je Marija M. iz Bačke Palanke optužila da nije želeo da da čokoladnu bananicu njenom sinu dijabetičaru kada mu se naglo slošilo kako bi podigao nivo šećera u krvi, tražio je da ide na poligraf.

"Taj radnik ima samo 20 godina i tvrdi da nije znao da neko boluje od dijabetesa i da nije ni video bolesnog dečaka. On je ispričao da mu je u radnju tog četvrtka ušao drug dečaka M. S, koga odranije poznaje kao problematičnog, i tražio sok, a ne čokoladnu bananicu i da je rekao da je njegovom drugu loše. Pošto ga je odranije znao kao problematičnog, posumnjao je u njegovu verziju i pitao ga da li ima novca, na šta je ovaj odgovorio da nema i izašao napolje. Radnik je tražio odmah poligraf kako bi se ispitalo šta je istina", rekao  je sagovornik.

Utvrdićemo istinu

l Marijan Rnić, predsednik firme "Podunjavlje" a. d, oglasio se prvi put nakon incidenta koji je izazvao buru u javnosti:

"Mi smo u kompaniji započeli istragu da vidimo šta se desilo, formirana je komisija koja će istražiti sve okolnosti nemilog događaja i čim budemo imali sve informacije šta se zapravo desilo, izaći ćemo s njima u javnost. Nećemo ništa kriti jer je i nama kao kompaniji najvažnije da saznamo istinu. U toj prodavnici, nažalost, nema kamera, ali naša kompanija nikad neljudski nije postupala prema potrošačima i nikada nismo imali nikakav sličan incident. Prvi ću biti taj koji će osuditi nehumano ponašanje, ako je zaista do njega došlo, a to tek treba da se utvrdi.

(Mondo/Kurir)

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.