• Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

SAZNAJEMO! ŠTA TAČNO RADI OBEZBEĐENJE KONTROLORA U PREVOZU: Imaju li pravo da vas legitimišu i u kojoj situaciji

Licenirani radnici obezbeđenja služe kao pomoć kontrolorima i sprečavaće incidente, kažu iz kompanije za MONDO.

 Izvor: MONDO/Stefan Stojanović/MONDO, Bojana Zimonjić Jelisavac

Nakon što su mediji objavili vest da će kontrolori u GSP u Beogradu od danas imati pratnju licenciranih radnika obezbeđenja, iz kompanije Kentkart za MONDO su otkrili čemu ovo obezbeđenje služi i kako će ubuduće funkcionisati. 

Kako tvrde, licencirani radnici obezbeđenja imaće pravo da legitimišu putnike koji "grubo krše obavezu posedovanja putne legitimacije", ali na pitanja redakcije o tome ima li novo obezbeđenje pravo da fizički interveniše ako dođe do incidenta, iz ove kompanije nismo dobili odgovor. 

Možda će vas zanimati

POMOĆ KONTROLORIMA

Kako za MONDO kažu iz kompanije Kentkart, cilj uvođenja obezbeđenja u gradskom prevozu je zaštita poslovanja same kompanije kao i Grada Beograda. 

"Uvođenje ove vrste obezbeđenja podrzumeva sprečavanje incidenata u vozilima javnog prevoza dok se obavlja kontrola voznih isprava i predstavljaće i jednu vrstu pomoći našim kolegama kontrolorima. Ovom novinom smo želeli da kontrolu karata podignemo na jedan viši, kvalitetniji nivo i sa ciljem da se građani, ali i naši zaposleni osećaju sigurno dok obavljaju svoj posao", kažu iz ove kompanije. 

LEGITIMISAĆE ONE KOJI ODBIJAJU SARADNJU

Sva ovlašćenja licenciranog obezbeđenja su definisana Zakonom o privatnom obezbeđenju, tvrde iz ove kompanije. 

"Radnici su adekvatno uniformisani i poseduju licence za obavljanje tog posla koje izdaje MUP Republike Srbije. Zakon koji regulise rad FTO određuje pravo radnika obezbeđenja da legitimiše lica. Konkretno, u ovom slučaju, to bi se odnosilo samo na putnike koji grubo krše obavezu posedovanja putne legitimacije i koji odbijaju svaki vid saradnje sa kontrolorom ili koji, u najekstremnijem slučaju, ugrožavaju bezbednost kontrolora", kažu iz kompanije. 

OVO JE SAMO PROBNI PERIOD

Kako tvrde za MONDO, još uvek su u toku obuke i "test period", nakon čega će se znati više detalja o funkcionisanju ove nove vrste kontrole u GSP. 

"U toku je probni period i uhodavanje timova kontrolora i FTO i on će trajati do 1. septembra. Timovi će svaki dan biti raspoređivani na druge linije javnog prevoza”, kažu iz kompanije Kentkart. 

NA TERENU 30 RADNIKA OBEZBEĐENJA

Da podsetimo, kompanija Kentkart Southest Europe DOO saopštilla je da od danas počinje kontrolu karata u javnom gradskom prevozu uz povećan broj kontrolora u čijim timovima će biti i licencirano obezbeđenje. Kentkart će ovaj posao obavljati u saradnji sa kompanijom registrovanom za fizičko-tehničko obezbeđenje Profi Team Plus. 

“Nakon zaključenja ugovora za naplatu i kontrolu karata putnika u vozilima javnog prevoza u Beogradu, a u cilju unapređenja poslovanja, naša kompanije Kentkart SEE DOO potpisala je ugovor sa kompanijom Profi Team Plus DOO iz Beograda. Do 30 licenciranih radnika obezbeđenja ove kompanije će biti raspoređeno na terenu zajedno sa kontrolorima kompanije Kentkart", navodi se u saopštenju. 

Njihov primarni zadatak će biti preventivno delovanje u smislu izbegavanja sukoba u poslovima kontrole karata - voznih isprava, kao i zaštite poslovanja kako kompanije Kentkart tako i poslovanja Grada Beograda”, kažu u kompaniji Kentkart Southest Europe.

Verujemo da će ovo u mnogome unaprediti posao kontrole i predstavljati još jedan doprinos ove kompanije u realizaciji izvršenja ugovornih obaveza prema Gradu Beogradu, a sve sa ciljem povećanja efikasnosti rada kontrole i kvaliteta usluge, tvrde oni. 

Pročitajte još

Inicijalizacija u toku...

Komentari 119

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Yo

Neviđena glupost kao i "x" drugih odluka i stvari koje je donela buđava gradska vlast!!!

Mare

To znači da sad kad ne moze da se švercuje neće lopovi prinudno naplaćivati markice u komunalnim firmama. Ja gradski prevoz ne koristim a godinama mi naplaćuju.

Radoznao

A na koji način prema vama GSP može da se osigura da SVAKI putnik plati kartu?

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU