• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

KAMPANJA ‘KAD PIJEM NE VOZIM’ VEĆ 15 GODINA UKAZUJE NA VAŽNOST ODGOVORNOG KONZUMIRANJA ALKOHOLA

Autor Aleksandra Kocić Izvor Promo

Predstavnici Apatinske pivare, uz podršku Ministarstva unutrašnjih poslova, Agencije za bezbednost saobraćaja i Upravom saobraćajne policije svečano su obeležili značajan jubilej kampanje koja već deceniju i po poručuje da je ključna odluka jasna – KAD PIJEM NE VOZIM

 kampanja kad pijem ne vozim ukazuje na važnost odgovornog konzumiranja alkohola Izvor: Promo
Odgovornost na delu: alkometri, usnici, prsluci

Kako bi pojačala svest svih učesnika u saobraćaju o važnosti odgovornog konzumiranja alkohola, Apatinska pivara je od početka kampanje obezbedila oko 130.000 evra i pomogla radu saobraćane policije donirajući 135 alkometara najsavremenijih generacija, 50.000 usnika za alkometre, kao i 600 fluorescentnih zaštitnih prsluka.

 Špalir policijskih motora i niz zanimljivih aktivacija intrigirao je ovih dana sve prolaznike pored Ušća. Svi koji su želeli, imali su mogućnost da isprobaju pijane naočare i da provere svoje motoričke sposobnosti u okolnostima koje simuliraju vožnju pod dejstvom alkohola. Sve ovo bilo je samo jedna u nizu akcija koje se redovno organizuju tokom trajanja muzičkih festivala širom Srbije.

 Aktivnosti su deo šire kampanje ‘Kad pijem ne vozim’ koja već 15 godina šalje poruku o odgovornom konzumiranju alkohola. Uobičajeno je da se ovakve aktivacije organizuju tokom leta, naročito dok traju muzički festivali kada se okuplja veliko društvo uz brojne zdravice. Kako bi predupredili neodgovorno ponašanje, Apatinska pivara u saradnji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova, Agencijom za bezbednost saobraćaja i Upravom saobraćajne policije apelovala je na sve da donesu ključnu odluku i da ne sedaju za volan pod dejstvom alkohola. Podsećaju da postoje četiri alternative u tim situacijama – da pozovete prijatelja ili taksi, da sačekate gradski autobus ili da prošetate. Samo se na taj način mogu sačuvati životi svih učesnika u saobraćaju.

Izvor: Promo

Podizanje svesti kod mladih vozača

U saradnji sa NAVAK centrom, Apartinska pivara je kroz akciju „Škola sigurne vožnje za mlade vozače“, uz podršku opštine Apatin i grada Sombora, maturantima održala treninge bezbedne vožnje. Ovakav vid obuke pripremila je i za svoje zaposlene, a sve u cilju podizanja svesti i važnosti odgovornog ponašanja prilikom učestvovanja u saobraćaju.

 Ove godine Apatinska pivara donira 600 fluorescentnih zaštitnih prsluka za pripadnike saobraćajne policije. Igor Vukašinović, generalni direktor Apatinske pivare, zahvalio se na podršci svim partnerima i istakao da ova kompanija veoma ozbiljno shvata pojam društvene odgovornosti. „Tokom ovih 15 godina kampanje uspeli smo da sačuvamo brojne živote i pozitivno utičemo na ponašanje svih učesnika u saobraćaju. Siguran sam da ćemo i u narednom periodu nastaviti da promovišemo prave vrednosti i da utičemo na sve da se odgovorno ponašaju i ne ugrožavaju svoje i tuđe živote“, rekao je Vukašinović.

Više informacija možeze pročitati na ovom linku.

Komentari 3

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Haha

Ne pijem od 21 godine

krle VOLI Dr Mayche

NIJE kriv alkohol, već KOLIČINA

Admiral

Vozim, stanem popijem koju pa nastavim sa vožnjom. Da smo malo pametnija nacija kao što nismo odavno bi zabranili alkohol, a za drogu drastično povećali zatvorske kazne.

special image