Usluge "Glova" kao jedne od vodećih svetskih kompanija iz oblasti dostave postale su popularne i tražene u Srbiji, naročito tokom perioda zatvaranja ugostiteljskih objekata zbog pandemije korona virusa. Čak i nakon otvaranja restorana, broj korisnika koji naručuju hranu preko "Glovo" aplikacije svakog dana je sve veći.
Ova španska kompanija pre oko mesec dana zvanično je preuzela poznati brend Donesi u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini, brend foodpanda u Rumuniji i Bugarskoj, kao i brend Pauza u Hrvatskoj, čime se dodatno proširila u regionu istočne Evrope.
Međutim, neki od korisnika koji svakodnevno naručuju hranu preko ove aplikacije nedavno su bili neprijatno iznenađeni time što su uslugu platili 75 dinara više. Ispostavilo se da se radi o dodatnoj stavki na računu "Glova", koja podrazumeva naknadu za dostavu po lošem vremenu.
NAPLATILI DODATNU NAKNADU, A NIJE PADALA KIŠA?
Jedan od korisnika "Glovo" aplikacije kaže da nije bio obavešten o ovoj stavki na "Glovu", sve dok nije poručio hranu i video da je dostava dodatno naplaćena, zbog "naknade za loše vremenske uslove".
"Naručili smo hranu i platili dostavu. Ali, oni su nam naplatili i dodatnu naknadu od 75 dinara zbog lošeg vremena. Bilo smo vrlo iznenađeni, naročito s obzirom na to da nije padala kiša u delu grada u kome smo se nalazili. Tako su nas doveli pred svršen čin i pristali smo na porudžbinu, bez obzira na poskupljenje. U suprotnom, morali bismo ispočetka da tražimo restorane i naručujemo, a već smo utrošili vreme", kaže korisnik Glova.
DODATNA NAPLATA ZBOG BONUSA DOSTAVLJAČIMA?
Novinari MONDA ovim povodom kontaktirali su kompaniju "Glovo", kako bismo saznali zbog čega se dostava naplaćuje dodatno i koji troškovi su uvećani kada je vreme loše.
"Uslovi isporuke su izazovniji tokom loših vremenskih uslova, zbog čega dostavljačima u slučaju, na primer, kiše, plaćamo bonus. Takođe, korisnici plaćaju doplatu zbog loših vremenskih uslova. Doplata se aktivira i primenjuje na nivou grada, i to u trenutku kada padaju kiša ili sneg. Ne varira od jednog dela grada do drugog", rekli su za naš portal iz kompanije Glovo.
"SAMO KADA JE JAKA KIŠA ILI SNEG"
Na pitanje po kojim kriterijumima se određuje da li su vremenski uslovi dovoljno loši kako bi dodatna stavka bila naplaćena i da li ćemo dodatni novac izdvajati tokom cele zime, iz ove kompanije su odgovorili:
"Doplata za loše vremenske uslove obično se aktivira tokom jake kiše ili snega, u skladu sa unapred određenim procedurama. Ne, to znači da ćemom dodatnu naknadu naplaćivati samo kada padaju jaka kiša ili sneg, odnosno, kada su vremenski uslovi uglavnom loši, a ne tokom cele zime", rekli su iz "Glova".
TREBA LI TO DA BUDE VIDLJIVIJE?
Takođe, obzriom na to da pojedini korisnici tvrde da naknada za loše vreme treba da bude mnogo vidljivija pre same narudžbine, iz ove kompanije kažu da korisnik ima opciju da unapred proveri koliko će mu biti naplaćeno.
"Pre nego što izvrši porudžbinu, prilikom prikaza računa, korisnik u aplikaciji vidi informaciju o doplati za loše vremenske uslove, posle čega može da pritisne dugme za naručivanje", kažu iz Glova.
Kao jedno od dodatnih pitanja koje često postavljaju korisnici usluge aplikacije za dostavu, jeste koje su mogućnosti za 250.000 Huawei korisnika koji nemaju mogućnosti da skinu ovu aplikaciju. Iz Glova su nam objasnili da njihova aplikacija trenutno nije dostupna za Huavej mobilne uređaje, budući da nije razvijena za taj operativni sistem.
"Nadamo se da će se ovo u budućnosti promeniti", rekli su iz ove kompanije.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina