• Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

GLOVO DODATNO NAPLAĆUJE DOSTAVU PO KIŠI! Mreže gore zbog ove stavke, evo o čemu se radi

Korisnici aplikacije "Glovo" iznenađeni su načinom naplate usluge dostave hrane i dodatnom stavkom od 75 dinara.

Glovo Izvor: Youtube/printscreen/ RTV Santos Zrenjanin/Privatna arhiva

Usluge "Glova" kao jedne od vodećih svetskih kompanija iz oblasti dostave postale su popularne i tražene u Srbiji, naročito tokom perioda zatvaranja ugostiteljskih objekata zbog pandemije korona virusa. Čak i nakon otvaranja restorana, broj korisnika koji naručuju hranu preko "Glovo" aplikacije svakog dana je sve veći. 

Ova španska kompanija pre oko mesec dana zvanično je preuzela poznati brend Donesi u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini, brend foodpanda u Rumuniji i Bugarskoj, kao i brend Pauza u Hrvatskoj, čime se dodatno proširila u regionu istočne Evrope. 

Međutim, neki od korisnika koji svakodnevno naručuju hranu preko ove aplikacije nedavno su bili neprijatno iznenađeni time što su uslugu platili 75 dinara više. Ispostavilo se da se radi o dodatnoj stavki na računu "Glova", koja podrazumeva naknadu za dostavu po lošem vremenu. 

Naknada za dostavu po lošem vremenu
Naknada za dostavu po lošem vremenu
Izvor: Privatna arhiva

NAPLATILI DODATNU NAKNADU, A NIJE PADALA KIŠA?

Jedan od korisnika "Glovo" aplikacije kaže da nije bio obavešten o ovoj stavki na "Glovu", sve dok nije poručio hranu i video da je dostava dodatno naplaćena, zbog "naknade za loše vremenske uslove".

"Naručili smo hranu i platili dostavu. Ali, oni su nam naplatili i dodatnu naknadu od 75 dinara zbog lošeg vremena. Bilo smo vrlo iznenađeni, naročito s obzirom na to da nije padala kiša u delu grada u kome smo se nalazili. Tako su nas doveli pred svršen čin i pristali smo na porudžbinu, bez obzira na poskupljenje. U suprotnom, morali bismo ispočetka da tražimo restorane i naručujemo, a već smo utrošili vreme", kaže korisnik Glova.

DODATNA NAPLATA ZBOG BONUSA DOSTAVLJAČIMA?

Novinari MONDA ovim povodom kontaktirali su kompaniju "Glovo", kako bismo saznali zbog čega se dostava naplaćuje dodatno i koji troškovi su uvećani kada je vreme loše. 

"Uslovi isporuke su izazovniji tokom loših vremenskih uslova, zbog čega dostavljačima u slučaju, na primer, kiše, plaćamo bonus. Takođe, korisnici plaćaju doplatu zbog loših vremenskih uslova. Doplata se aktivira i primenjuje na nivou grada, i to u trenutku kada padaju kiša ili sneg. Ne varira od jednog dela grada do drugog", rekli su za naš portal iz kompanije Glovo. 

"SAMO KADA JE JAKA KIŠA ILI SNEG"

Na pitanje po kojim kriterijumima se određuje da li su vremenski uslovi dovoljno loši kako bi dodatna stavka bila naplaćena i da li ćemo dodatni novac izdvajati tokom cele zime, iz ove kompanije su odgovorili: 

"Doplata za loše vremenske uslove obično se aktivira tokom jake kiše ili snega, u skladu sa unapred određenim procedurama. Ne, to znači da ćemom dodatnu naknadu naplaćivati samo kada padaju jaka kiša ili sneg, odnosno, kada su vremenski uslovi uglavnom loši, a ne tokom cele zime", rekli su iz "Glova". 

TREBA LI TO DA BUDE VIDLJIVIJE?

Takođe, obzriom na to da pojedini korisnici tvrde da naknada za loše vreme treba da bude mnogo vidljivija pre same narudžbine, iz ove kompanije kažu da korisnik ima opciju da unapred proveri koliko će mu biti naplaćeno. 

"Pre nego što izvrši porudžbinu, prilikom prikaza računa, korisnik u aplikaciji vidi informaciju o doplati za loše vremenske uslove, posle čega može da pritisne dugme za naručivanje", kažu iz Glova. 

Kao jedno od dodatnih pitanja koje često postavljaju korisnici usluge aplikacije za dostavu, jeste  koje su mogućnosti za 250.000 Huawei korisnika koji nemaju mogućnosti da skinu ovu aplikaciju. Iz Glova su nam objasnili da njihova aplikacija trenutno nije dostupna za Huavej mobilne uređaje, budući da nije razvijena za taj operativni sistem.

"Nadamo se da će se ovo u budućnosti promeniti", rekli su iz ove kompanije. 

Pročitajte još

Inicijalizacija u toku...

Komentari 122

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Aleksandar

Svi ti koji su neprijatno iznenađeni sa 75 dinara, neka uzmu bicikl i odu po kišu da sami donesu to što su poručili. Siguran sam da će se prijatno iznenaditi kako je lepo voziti bicikl po kiši.

Warty

Aplikacije ce nam doci glave kad tad 🤣

Ivan

Restorani imaju razlicite cene za narucivanje i kada odete direktno kod njih da kupite. Sve je skuplje kada se narucuje, za 150-200 din. Tako nadoknadjuju sto placaju dostavljace. Skoro sam bas hteo nesto da narucim. Pogledao cenu, 800 din, odem do restorana kasnije, isti proizvod 650.

MONDO REPORTAŽA