Radnici privatizovanog Građevinsko-industrijskog kombinata "1.maj" iz Lapova, koji od juče pod blokadom drže železničku prugu Beograd-Niš, noć su proveli pod šatorom na železničkoj stanici Lapovo-Varoš
Radnici privatizovanog Građevinsko-industrijskog kombinata "1.maj" iz Lapova, koji od juče pod blokadom drže železničku prugu Beograd-Niš, noć su proveli pod šatorom na železničkoj stanici Lapovo-Varoš.
Blokada pruge trajaće, kako kažu, sve do ispunjenja njihovih zahteva a oni su revizija kupoprodajnog ugovora, isplata deset zaostalih plata, uplata doprinosa za penziono i zdravstveno osiguranje i izrada socijalnog programa.
Predsednik sindikalne organizacije u tom kombinatu Novica Marković izjavio je Tanjugu da se radnicima niko nije obratio od predstavnika nadležnih ministarstava, koja su letos posredovala u pregovorima sa većinskim vlasnikom.
Radnici su letos prekinuli višednevnu blokadu železničke pruge nakon obećanja da će njihovi zahtevi biti ispunjeni do prvog novembra, što, kako navodi Marković, nije realizovano, a nije ni poslodavcu odobren obećani kredit Fonda za razvoj kako bio pokrenuo proizvodnju.
Marković podseća da je proizvodnja prestala, odmah po isteku dve godine od privatizacije preduzeća koje je za 82 miliona dinara 2006. godine kupila novosadska firma "Autovojvodina".
(Tanjug)
Blokada pruge trajaće, kako kažu, sve do ispunjenja njihovih zahteva a oni su revizija kupoprodajnog ugovora, isplata deset zaostalih plata, uplata doprinosa za penziono i zdravstveno osiguranje i izrada socijalnog programa.
Predsednik sindikalne organizacije u tom kombinatu Novica Marković izjavio je Tanjugu da se radnicima niko nije obratio od predstavnika nadležnih ministarstava, koja su letos posredovala u pregovorima sa većinskim vlasnikom.
Radnici su letos prekinuli višednevnu blokadu železničke pruge nakon obećanja da će njihovi zahtevi biti ispunjeni do prvog novembra, što, kako navodi Marković, nije realizovano, a nije ni poslodavcu odobren obećani kredit Fonda za razvoj kako bio pokrenuo proizvodnju.
Marković podseća da je proizvodnja prestala, odmah po isteku dve godine od privatizacije preduzeća koje je za 82 miliona dinara 2006. godine kupila novosadska firma "Autovojvodina".
(Tanjug)