Da li biste pristali da odigrate dečiju igru koja vam može rešiti sve finansijske probleme? Odgovor ne bi trebalo da se dovodi u pitanje, ali ko je gledao Netflixovu hit seriju "Squid Game" zna da stvari nisu baš tako jednostavne.

Čak i ako niste gledali seriju ili videli mimove koji su zavladali internetom, velike su šanse da ste čuli za Squid Game. Likovi u seriji imaju najrazličitije životne priče, ali jedna stvar im je zajednička – prezaduženi su i očajnički im treba novac. Da bi do njega stigli, moraju da pobede u dečjim igrama. Zvuči jednostavno, ali…ko ne pobedi, biće mrtav.

mozzart pr
Promo 

Seriju je na Netflixu pogledalo više od 110 miliona korisnika širom sveta što je čini najgledanijom serijom ikad na ovoj striming platformi.

U poslednje vreme pojavio se veliki broj klipova na Jutjubu koji su inspirisani ovom hit serijom, a posebno se kvalitetom izdvojio video koji su izbacili momci iz Glorydayza u saradnji sa Djotom, a uz pomoć kompanije Mozzart.

Bilo da ste za seriju samo čuli ili ste jedni od onih koji su ostali budni do ranih jutarnjih sati gledajući je, ovakvu vrstu sadržaja jednostavno morate da pogledate. Ovaj video predstavlja Squid Game na balkanski način, a najboljeg čeka nagrada u iznosu od TRI HILJADE EVRA, što predstavlja najveću nagradu ikad na balkanskoj jutjub sceni.

Koje igre će organizatori staviti pred takmičare? Kako će se igrači snaći sa zadacima? Ko odnosi pobedu? Odgovore na ova pitanja pronaći ćete u ovom zaista nesvakidašnjem videu.