Poslednji u tom nizu je IDEA Super u Zemunu koja je danas, nakon mesec dana renoviranja, ponovo otvorila vrata za svoje potrošače.

„U poslednje dve godine otvorili smo i renovirali 44 prodavnice, i ono što je još važnije u njima danas radi više od 500 naših novih koleginica i kolega. Istim tempom nastavljamo dalje i u narednih nekoliko meseci ćemo otvoriti i renovirati još 20 novih objekata, u Kraljevu, Subotici, Ubu, Novom Sadu, Smederevu, Beogradu i drugim gradovima i mestima širom Srbije. Ono što nam je cilj i sa otvaranjima i sa renoviranjima je da našim kupcima ponudimo najmoderniji ambijent kupovine, vrhunsku uslugu i najširi asortiman domaćih proizvoda”, rekla je Nataša Pavlović, direktorka marketinga kompanije Mercator-S.

Danas reč maloprodaja znači promena, zbog čega ova industrija doživljava snažnu transformaciju u kojoj trgovci moraju da razvijaju modele koji su spremni za budućnost, uključuju kupce, zaposlene u kompaniji, i ono što postaje sve važnije - domaće proizvođače i dobavljače. Upravo to potvrdio je i Miloš Jelić, generalni direktor kompanije Nelt.

Promo Idea, Roda

„Mercator je partner koji ima ekspanziju na tržištu Srbije, i mi sa njim pratimo tu ekspanziju, i želimo da dođemo do svakog kupca. Zajednički cilj nam je da dođemo do svakog potrošača i ponudimo ono što je potrebno, a to su adekvatna cena i adekvatna usluga. Podrška domaćim brendovima u IDEA prodavnicama, Roda marketima i Mercator hipermarketima nam je takođe važna, jer mi u Nelt holding-u imamo i dve proizvodne kompanije, Neoplantu i Baby Food Factory”, rekao je Miloš Jelić, generalni direktor kompanije Nelt.

Kompanija Mercator-S deo je Fortenova Grupe i jedan od najvećih maloprodajnih lanaca na tržištu Srbije. U mreži, koja pokriva gotovo 80 gradova i mesta širom zemlje, kompanija ima više od 300 IDEA prodavnica, 33 RODA marketa, dva moderna MERCATOR hipermarketa koji svakoga dana usluže i do 300.000 potrošača.

Promo IDEA Bačka otvaranje