• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Nezaboravna iskustva i avanture po meri članova lojalti programa

Izvor Promo

Prvi lojalti program datira iz 1793. godine, kada su američki prodavci smislili da svakom kupcu poklanjaju bakarne novčiće kojima su umanjivali iznos prilikom sledeće kupovine.

 Nezaboravna iskustva i avanture po meri članova lojalti programa Izvor: Promo

Od tada do danas lojalti programi su prošli pregršt izmena ali i namena, a sa razvojem novih tehnologija prešli su i u digitalni svet.

Od inicijalnog motiva za privlačenjem kupaca, preko privilegovanog i ekskluzivnog tretmana za redovne korisnike usluga kako to, na primer, čine brojne avio-kompanije i lanci hotela, koncept lojalnosti evoluirao je do nečeg što podrazumeva mnogo više od recipročnog davanja.

Savremeni programi lojalnosti trebalo bi da imaju jasnu viziju koja prati potrebe modernog čoveka i probleme društva, budu skrojeni prema individualnim potrebama korisnika, osluškuju njihove želje i nagrađuju kako za lojalnost i vernost članova, tako i za njihove dobre izbore.

IQOS CLUB je upravo takav program čiji su članovi odrasli pušači koji ne žele da se odreknu duvana i nikotina, ali su se odlučili za bolju alternativu od konzumiranja klasičnih cigareta zarad sebe i svog zdravlja ali i zdravlja ljudi oko sebe. IQOS CLUB je mnogo više od skupljanja poena, to je mesto za promene gde se stvaraju bolji izbori i stiču nova iskustva.

Osim što punoletnim korisnicima IQOS uređaja nudi posebne ponude, nagrade i vrhunsku uslugu, IQOS CLUB svojim članovima omogućava i pristup raznim događajima.

U posebna iskustva koja je IQOS CLUB priredio svojim korisnicima u prošlosti, spadaju i posete najatraktivnijim muzičkim događajima. Tako su nedavno članovi CLUB-a imali priliku da iz IQOS lože „Štark Arene“ prisustvuju koncertima 2Chellos-a i Iron Maiden-a za koje se tražila karta više, gde su pored dobre muzike uživali i u koktelima pravih majstora iz tima Juraja Kozme i Kultura bara. Osim toga, na ovogodišnjem EXIT-u IQOS CLUB je ugostio IQOS korisnike širom regiona i priredio im jedinstveno festivalsko iskustvo iz potpuno drugačije perspektive. Najlojalniji članovi su tokom festivala bili smešteni u Salašu 137, a osim toga CLUB im je obezbedio i prevoz do Petrovaradina, ali i obroke i posebne pogodnosti na samom festivalu, kao što su VIP GOLD karte, piće u toku večeri i pristup IQOSxExit secret party-ju.

Članovi kluba su imali priliku da uzivaju u vikendu na Kopaoniku u Hotelu Grand, uz razne aktivnosti kao sto je i vožnja ski sankama. Samo za ljubitelje brzine i dobrih automobila, IQOS CLUB je organizovao i jedinstveni vozački događaj u NAVAK centru, gde su najlojalniji članovi imali priliku da provozaju neke od najbržih luksuznih automobila, poput Porsche 718 Cayman T, Porsche 911 Carrera 992, Porsche 911 GT3, Porsche 911 GT3 RS, BMW M3 Competition, BMW M4 Competition i Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio.

IQOS lojalti program ne zaboravlja ni na ljubitelje prirode te je nedavno svoje članove odveo na nezaboravnu avanturu - hajking na Fruškoj gori i Goču, a sledeće druženje u prirodi rezervisano je za 03. i 04. septembar i vožnju kajaka na Staroj Tisi i Zavojskom jezeru.

Ovakve vrste druženja pažljivo su skrojene prema željama članova IQOS CLUB-a kojima su ovakve avanture izuzetno privlačne, ali se teško odlučuju sami da se organizuju..

Za članove kluba predstoje avanture na Staroj Tisi i Zavojskom jezeru, o čemu mogu da se informišu na stranici kluba.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image