Cedevita je uz novi ukus Pink grejp u ružičastom mesecu pokrenula kampanju „Budi Tu. Budi CE“, koja je nastala u saradnji s krovnim regionalnim udruženjima za borbu protiv raka dojke. Kampanja, osim donacijskog karaktera, obuhvata niz edukativnih aktivnosti usmerenih prema psihološkoj podršci obolelima i njihovim bližnjima. „Budi TU. Budi CE“ je nastavak dobro poznate Cedevita platforme „Budi DOBRO. Budi CE“ kojoj je cilj da podstakne ljude svih generacija na brigu o sopstvenom mentalnom zdravlju.

Novim ukusom Pink grejp i vi podržavate rad Udruženja
Nova kampanja Cedevite „Budi TU. Budi CE“ osvešćuje javnost o izazovima s kojima se suočavaju oboleli od raka dojke i njihovi bližnji te o tome kako im u tom procesu pružiti potrebnu podršku. U okviru kampanje Cedevita je i na tržište Srbije plasirala novi ukus Pink grejp u simboličnom ružičastom pakovanju od 200 grama, sa kojim svi imaju priliku da podrže rad udruženja Evropa Dona Srbija koje se svojim angažovanim humanitarnim delovanjem bori protiv karcinoma dojke i brine o fizičkom i mentalnom zdravlju obolelih.

Cedevita obezbedila regionalnu podršku udruženjima protiv raka dojke
Novi ukus Pink grejp će biti dostupan na više tržišta unutar regiona, pa će tako Cedevita svojom društveno odgovornom kampanjom u mesecu oktobru zahvatiti četiri zemlje obezbeđujući donaciju udruženjima Europa Donna iz Hrvatske, Srbije i Slovenije te udruženju Think Pink iz Bosne i Hercegovine, kojima je cilj da raznovrsnim humanitarnim i edukativnim aktivnostima promovišu važnost rane prevencije te da pružaju informacije i podršku obolelima tokom celog procesa lečenja.

Cedevita (7).jpg
Cedevita 

„U oktobru, mesecu označenom ružičastom trakom, na globalnom nivou se tradicionalno obeležava borba protiv raka dojke i promoviše važnost rane prevencije ovog malignog karcinoma koji je najčešći uzrok smrti žena širom sveta. Cedevita će u sklopu regionalne kampanje donirati sredstva udruženju Europa Donna Hrvatska, Srbija i Slovenija, kao i udruženju Think Pink iz Bosne i Hercegovine, usmerenima na pružanje stručne podrške obolelima. Donacijsku kampanju smo pokrenuli s ciljem podizanja svesti ne samo o borbi protiv raka dojke, nego i kako bismo upozorili na izazove u sferi mentalnog zdravlja s kojima se suočavaju oboleli, ali i oni u njihovoj neposrednoj blizini – članovi njihovih porodica, prijatelji, kolege, saradnici. Nizom aktivnosti, uz novu platformu „Budi TU. Budi CE“ te uz posebno osmišljen ukus Pink grejp, pozivamo sve da budu tu za obolele i da im pruže podršku u trenutku kad im je ona najpotrebnija“ – izjavila je Maja Šiprak, Senior Brand Manager, Cedevita; Atlantic Grupa.

„U oktobru, mesecu podizanja svesti o značaju rane prevencije i borbe protiv raka dojke, Cedevita će u okviru kampanje lansirati posebnu edukativnu onlajn-platformu pod nazivom „Budi TU. Budi CE“ sa puno korisnih saveta, videa i intervjua u čijoj izradi će učestvovati stručnjaci psiholozi, kao i obolele osobe koje su spremne da podele svoje iskustvo u javnosti. Kampanja je osmišljena da upozna javnost sa izazovima u sferi mentalnog zdravlja i psihološke pomoći s kojima se suočavaju oboleli, ali i oni u njihovoj neposrednoj blizini – članovi njihovih porodica, prijatelji, kolege, saradnici. Stručnjaci će na platformi „Budi TU. Budi CE“ upoznati javnost o tome šta znači biti tu za obolelu osobu, kako joj prići u trenu kad sazna dijagnozu, kako pružiti adekvatnu podršku i utehu svima u njihovoj blizini na koje bolest ima neposredan uticaj“ – izjavila je Jasmina Lukić ispred Evropa Dona Srbija.

Cedevita (8).jpg
Cedevita 

Uz platformu „Budi TU. Budi CE“ javnost će imati priliku da nauči kako biti tu za obolele i njihove bližnje
U okviru kampanje Cedevita će lansirati posebnu edukativnu onlajn-platformu pod nazivom „Budi TU. Budi CE“ s brojnim korisnim savetima, videima i intervjuima u čijoj izradi će učestvovati stručnjaci psiholozi i obolele osobe koje su spremne da podele svoje iskustvo s javnosti. U svrhu očuvanja mentalnog zdravlja i psihološke pomoći ne samo obolelima već i njihovim bližnjima, stručnjaci će putem sadržaja na platformi „Budi TU. Budi CE“ edukovati javnost o tome kako biti tu za obolelu osobu, kako joj pristupiti u trenu kad sazna dijagnozu i kako pružiti adekvatnu podršku i utehu svima u njihovoj blizini na koje bolest ima neposredan uticaj.

Srpski forum protiv raka dojke „Evropa Dona Srbija“ osnovale su 2016. godine Stanislava Otašević, Jasmina Lukić, Slavica Simić, Vesna Bondžić i Maja Gulan, kao dobrovoljnu, nevladinu i neprofitnu organizaciju, radi ostvarivanja ciljeva u oblasti borbe protiv raka dojke, podizanja svesti žena o bolesti, značaju ranog otkrivanja i sprečavanja pojave raka dojke, zalaganja za poboljšanje kvaliteta lečenja, podrške i rehabilitacije obolelih, kao i zagovaranje jednakih prava i mogućnosti za sve obolele.