• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

FIRESTARTER 22 - PRVA REGIONALNA KONFERENCIJA POSVEĆENA KORISNIČKOM ISKUSTVU I ISKUSTVU ZAPOSLENIH

Izvor Promo

Svetski stručnjaci u Beogradu, 15-16. novembra.

 FIRESTARTER 22 - PRVA REGIONALNA KONFERENCIJA POSVEĆENA KORISNIČKOM ISKUSTVU I ISKUSTVU ZAPOSLENIH Izvor: Promo/grominaa91

Prva regionalna konferencija sa temama Customer Experience i Employee Experience – FIRESTARTER 22 će se održati u Beogradu 15. i 16. novembra u hotelu Hyatt Regency i dovodi nam svetska imena iz oblasti naprednog i strateškog korisničkog iskustva i iskustva zaposlenih, a to su teme koje su danas preduslov za održivi rast kompanija. LINK

Cilj konferencije je jačanje svesti menadžera o unapređenju konkurentnosti kompanija – njihovih proizvoda i usluga, a kroz najsavremenija znanja iz strateškog planiranja Customer i Employee Experience i primere najbolje prakse.

Na konkurentnom tržištu danas nije dovoljno imati odličan proizvod ili uslugu. Neophodno je osigurati da zaposleni i klijenti imaju kontinuirano pozitivno iskustvo u interakciji sa kompanijom i njenim proizvodima ili uslugama. To je ono što uspešne izdvaja i što direktno utiče na održivo poslovanje, rast, kao i na stopu zadržavanja zadovoljnih zaposlenih i zadovoljnih klijenata.

Konferenciju organizuje CEXAS – Customer & Employee Experience Association of Serbia, a čiji osnivači su sertifikovani konsultanti sa dugogodišnjim iskustvom. Program konferencije podrazumeva predavanja vodećih svetskih stručnjaka sa bogatim praktičnim iskustvom, među kojima je i Ian Golding koji je prvi Customer Experience trener na svetu, predavač, konsultant i autor bestselera „Customer What?“.

Organizacije su proteklih godina značajno transformisale način na koji vode svoje poslovanje. Pandemija korona virusa je bila višestruki akcelerator za tržišne promene, uključujući percepciju zaposlenih i klijenata o kompanijama, u kontekstu njihovih potreba i očekivanja. Na taj način je pandemija uticala i na radikalne promene u pogledu načina na koji kompanije planiraju i realizuju strategije korisničkog iskustva i iskustva zaposlenih.

„Značaj konferencije FIRESTARTER 22 je u osnaživanju najvišeg rukovodstva, unapređenju konkurentnosti kompanija i razvoju našeg tržišta kroz modernizaciju načina na koji posmatramo i zaposlene, i klijente. Prva, regionalna konferencija održava se u Beogradu i ugostiće stručnjake od svetskog značaja“, izjavio je Dragan Đorđević, osnivač i direktor kompanije Skills koja se već 26 godina bavi temom razvoja ljudi.

Program konferencije obuhvata dva dinamična dana sa učešćem više od 40 stručnjaka, kroz 20 predavanja i studija slučaja, 4 panel diskusije i druge formate kroz koje će eksperti preneti svoja znanja i iskustva i podstaći dijalog.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image