Mnogi pri kupovini polovnog automobila, budu u dilemi kako da odrede kolika je stvarna kilometraža vozila koju žele da kupe. Prodavci ovu stavku, kao i materijalnu štetu, često žele da kamufliraju.
Postavlja se pitanje kako možemo da znamo koja je stvarna kilometraža koju je određeni auto prešao? Nemanja Lazarević za TV Prva objasnio je koji sve mehanizmi postoje i u kojim slučajevima su više, a u kojim manje merodavni.
Lazarević je istakao da su mehaničari tu da procene realno stanje vozila, pre svega motor koji potencijalno može da nas baci na ozbiljan trošak, ali da s druge strane, majstori nisu tu koji imaju previše mehanizama za utvrđivanje prave kilometraže. Lazarević savetuje vozačima da prvo vide koje je automobil godište, pa da na osnovu toga zaključe koliko je "prešao".
Matematika je prilično jednostavna - na zapadu je godišnji prosek 30-40.000 km, pa izračunajte sami!
"Dobar automobil sa pravom, manjom kilometražom podjednako košta i na zapadu i kod nas, a pri tom kada ga uvozite imate dodatne troškove poreza, uvoza, špedicije i svega", objašnjava Lazarević i dodaje da je po njegovom mišljenju pri kupovini mlađih automobila najbolja solucija auto koji je kupljen nov u Srbiji od prvog vlasnika koji ga je redovno održavao u ovlašćenom servisu.
Ipak, Lazarević ističe da su takvi automobili i znatno skuplji.
(Mondo)
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
Uhapšeno 11 osoba zbog pada nadstrešnice na Železničkoj stanici: Preti im do 12 godina zatvora
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!
Mondo ukrštenica za 21. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!