Pomoćnik direktora Agencija za bezbednost saobraćaja Mirko Koković, povodom nacrta novog Zakona o bezbednosti saobraćaja, izjavio je da bi se dozvola trajno oduzimala u dva slučaja.
Napomenuo je da je izrada nacrta još u toku. "Trajno oduzimanje dozvole primenjivalo bi se kada su u pitanju prekršaji koji se odnose na prekoračenje brzine i vožnju pod dejstvom alkohola. Ta dva faktora najviše dovode do nesreća sa smrtnim ishodom. Svako treće lice strada zbog prekoračenje brzine, svako sedmo lice strada zbog vožnje u alkoholisanom stanju. To je jedna od mera koja će poboljšati bezbednost u saobraćaju - kaže Koković za Kurir.
Pomoćnik direktora Agencija za bezbednost saobraćaja izjavio je da treba da se sačeka finalna verzija nacrta kako bi se govorilo o oduzimanju dozvola. "Kada pričamo o oduzimanju dozvola, treba sačekati finalnu verziju. To je jedan od predloga da bude privremeno oduzeta dozvola do okončanja sudskog postupka", kaže Koković.
Kada su u pitanju trotineti, ističe da je teško naći kompromis. "Treba naći kompromis između bezbednosti i komfora. Vodili smo se iskustvom zemalja koje su pre nas rešile taj problem. Da ne bismo napravili grešku, dobro ćemo razmotriti sve opcije. Najveći problem je određivanje površina po kojoj se mogu kretati trotinetaši. Tu moramo misliti i na pešake koji su ugroženi", rekao je Koković.
(MONDO/Kurir)
Pomoćnik direktora Agencija za bezbednost saobraćaja Mirko Koković ističe da je nacrt još uvek u toku, a objasnio je kom slučaju bi se oduzimala dozvola.
- Kada pričamo o oduzimanju dozvola, treba sačekati finalnu verziju. To je jedan od predloga da bude privremeno oduzeta dozvola do okončanja sudskog postupka - kaže Koković.
Trajno oduzimanje dozvole bi se primenjivalo u dva slučaja.
- Trajno oduzimanje dozvole primenjivalo bi se kada su u pitanju prekršaji koji se odnose na prekoračenje brzine i vožnju pod dejstvom alkohola. Ta dva faktora najviše dovode do nesreća sa smrtnim ishodom - kaže Koković i dodaje:
- Svako treće lice strada zbog prekoračenje brzine, svako sedmo lice strada zbog vožnje u alkoholisanom stanju. To je jedna od mera koja će poboljšati bezbednost u saobraćaju - rekao je Mirko Koković.
Kada su u pitanju trotineti, ističe da je teško naći kompromis.
- Treba naći kompromis između bezbednosti i komfora. Vodili smo se iskustvom zemalja koje su pre nas rešile taj problem. Da ne bismo napravili grešku, dobro ćemo razmotriti sve opcije. Najveći problem je određivanje površina po kojoj se mogu kretati trotinetaši. Tu moramo misliti i na pešake koji su ugroženi - rekao je Koković za Kurir.
Prošle godine u saobraćajnim nezgodama poginulo je 535 osoba, tako se nastavio rastući trend i prešao godišnji prosek. Od 500.000 zabeleženih prekršaja prekoračenja brzine u 2022. gotovo 3.000 je onih koji su kažnjeni zbog nasilničke vožnje.
Više od 61.500 vozača isključeno je tokom 2022. iz saobraćaja zbog vožnje pod dejstvom alkohola, a zbog psihoaktivnih supstanci više od 2.500 vozača. Dok je 190.000 onih koji su kažnjeni zbog nevezivanja pojasa.
Bolan poraz Crvene zvezde u Milanu! Radonjićeva bomba nije bila dovoljna za istoriju i prolaz u Ligi šampiona!
"Partizan ide na Fajnal-for, Evroliga je prava košarka": Igrao sa Lebronom, a u Evropi pokazuje kakav je majstor
"Navijači nas već vide na fajnal-foru": Marinković zna da su igrači gladni, ali je oprezan
Italijani, pa ipak Zvezda dolazi - zar samo toliko pažnje? U fokusu im Vlahović i Zlatanova svađa...
Mondo ukrštenica za 11. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!