Primećuju se prvi znaci normalizacije tržišta kada je automobilska industrija u pitanju, zbog čega stručnjaci apeluju na kupce da odlože svoju kupovinu za par meseci. To se ogleda u značajnom porastu ponude novih, ali registrovanih vozila u Nemačkoj.
Nakon kovida, tržište automobila pogodila je nestašica mikročipova, zbog čega su neki proizvođači smanjili proizvodnju, što je rezultiralo poskupljenjem novih vozila.
Prema prvim izveštajima iz Nemačke, tome bi uskoro mogao da dođe kraj. Iako cene novih automobila još uvek nisu pale na nivo od pre par godina, a ni popusti još nisu postali aktuelni, kako je objavio CAR (Centar za istraživanje tržišta sa Univerziteta Duisburg-Essen) u svom redovnom mesečnom izveštaju, rastuća proizvodnja sada zadovoljava recesijsku potražnju nemačkih kupaca.
"Samo je pitanje vremena kada će se vratiti popusti koje poznajemo iz ranijih vremena. Ko ima u planu da kupi novi automobil, ima dobre šanse da za par meseci dogovori bolju cenu nego danas“, izjavio je autor izveštaja Ferdinand Dudenhoffer.
Prema CAR centru, prvi znakovi normalizacije tržišta primećuju se u značajnom porastu ponude novih, ali registrovanih vozila u Nemačkoj. Ti automobili se ne prodaju kao novi, što je već neka vrsta skrivenog popusta. Obično se takvi automobili prodaju ubrzo nakon registracije uz pojedinačno dogovorene popuste.
Treba sačekati da se takva pozitivna klima po pitanju cena novih automobila odrazi i na ostala tržišta, pa tako i na naš region. Ukoliko pojeftine novi automobili, to bi moglo da dovede i do pada vrednosti polovnjaka.
(Mondo/Auto klub)
Partizan bez MVP-a protiv Crvene zvezde? Odazvao se selektoru Pešiću, već je sa reprezentacijom!
Saznajemo: Saša Obradović dobio otkaz u Monaku!
"Ako nemam 3.000€ da platim kiriju u Beogradu bolje da se upucam": Influenserka zgrozila javnost izjavom o parama
Srbija zablistala i nije uspela: Ništa od četvrtfinala, igraćemo baraž!
Monako se oprostio od Saše Obradovića: "Hvala za sve", zna se i ko ga menja u Evroligi