• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

HEINEKEN® LANSIRAO EKSTRA LAGANO SILVER PIVO I PRIREDIO ŽURKU O KOJOJ PRIČA CEO GRAD

Izvor Promo

Na spektakularnoj audio-vizuelnoj žurci u kojoj se uživalo svim čulima, preko 2.000 ljudi u beogradskom Hangaru sinoć je poželelo dobrodošlicu Heineken® Silver pivu.

 HEINEKEN® LANSIRAO EKSTRA LAGANO SILVER PIVO I PRIREDIO ŽURKU O KOJOJ PRIČA CEO GRAD  Izvor: PROMO/Heineken

"Srebrni buzz" oko novog proizvoda doživeo je kulminaciju na događaju gde su različite generacije mogle da, kroz jedinstveni digitalni pristup, dožive muziku, osete boje i upoznaju izuzetnu svežinu Heineken® Silver-a.

Heineken®, čuveni pivski brend, dobro poznat po žurkama koje pomeraju granice, i ovoga puta bio je na visini zadatka. Publika u Beogradu tako je prvi put imala priliku da čuje kako popularni muzičar Frenky Wah dovodi atmosferu do usijanja. Njegovo premijerno pojavljivanje u našoj zemlji ostalo je za pamćenje uz ekstra lagani ukus Heineken® Silver piva. Da provod bude još bolji, izvanrednim nastupom omogućila je i postavka vrhunskih domaćih di džejeva, a sam događaj činili su jedinstveni vizuelni efekti uvodeći sve goste u avanturu punu uzbuđenja.

Ovakav događaj, za koji se danima tražila karta više, nije mogao da prođe bez poznatih lica naše muzičke i kulturne scene. U provodu su se našli i popularni reper Cvija, glumica Matea Milosavljević, glumac Đorđe Mišina, DJ Nada Dimitrijević i Fakin Yoma, zatim čuveni blizanci sa društvenih mreža Stanoje i Stanko Budimkić, kao i mnogi druge uticajne ličnosti sa društvenih mreža i iz javnog života.

„Žurka koju je priredila HEINEKEN kompanija, povodom lansiranja Silver piva, postavila je visoke standarde, ali je i ispunila sva moja očekivanja. Drago mi je što se ovakav pristup u promociji dopao generaciji Z i milenijalcima, jer verujem da je proizvod, sa svojim karakteristikama, namenjen prvenstveno njima", rekao je poznati muzičar Cvija.

Novo Heineken® Silver pivo, kako bi imalo svoj unikatni, ekstra-osvežavajući ukus, se dobija jedinstvenim procesom odležavanja na -1° C. Rezultat je privlačan premium lager sa 4% alkohola sa suptilnom i svežom završnom notom koju prati poznata voćna Heineken® original aroma u kojoj svi mogu da uživaju. Niži procenat alkohola čini Heineken® Silver pivom koje je pitkije i super-osvežavajuće, pa samim tim i pogodnije većem broju uživalaca.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image