"Srebrni buzz" oko novog proizvoda doživeo je kulminaciju na događaju gde su različite generacije mogle da, kroz jedinstveni digitalni pristup, dožive muziku, osete boje i upoznaju izuzetnu svežinu Heineken® Silver-a.

Heineken®, čuveni pivski brend, dobro poznat po žurkama koje pomeraju granice, i ovoga puta bio je na visini zadatka. Publika u Beogradu tako je prvi put imala priliku da čuje kako popularni muzičar Frenky Wah dovodi atmosferu do usijanja. Njegovo premijerno pojavljivanje u našoj zemlji ostalo je za pamćenje uz ekstra lagani ukus Heineken® Silver piva. Da provod bude još bolji, izvanrednim nastupom omogućila je i postavka vrhunskih domaćih di džejeva, a sam događaj činili su jedinstveni vizuelni efekti uvodeći sve goste u avanturu punu uzbuđenja.

Ovakav događaj, za koji se danima tražila karta više, nije mogao da prođe bez poznatih lica naše muzičke i kulturne scene. U provodu su se našli i popularni reper Cvija, glumica Matea Milosavljević, glumac Đorđe Mišina, DJ Nada Dimitrijević i Fakin Yoma, zatim čuveni blizanci sa društvenih mreža Stanoje i Stanko Budimkić, kao i mnogi druge uticajne ličnosti sa društvenih mreža i iz javnog života.

PROMO/Heineken PROMO

„Žurka koju je priredila HEINEKEN kompanija, povodom lansiranja Silver piva, postavila je visoke standarde, ali je i ispunila sva moja očekivanja. Drago mi je što se ovakav pristup u promociji dopao generaciji Z i milenijalcima, jer verujem da je proizvod, sa svojim karakteristikama, namenjen prvenstveno njima", rekao je poznati muzičar Cvija.

Novo Heineken® Silver pivo, kako bi imalo svoj unikatni, ekstra-osvežavajući ukus, se dobija jedinstvenim procesom odležavanja na -1° C. Rezultat je privlačan premium lager sa 4% alkohola sa suptilnom i svežom završnom notom koju prati poznata voćna Heineken® original aroma u kojoj svi mogu da uživaju. Niži procenat alkohola čini Heineken® Silver pivom koje je pitkije i super-osvežavajuće, pa samim tim i pogodnije većem broju uživalaca.