• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

POZNATA KOMPANIJA PROPADA NAKON 77 GODINA! Posluju i u Srbiji: Pala im je prodaja, ne mogu da privuku mlađe kupce

Autor Sara Gajić

Američkoj kompaniji Taperver zbog lošeg poslovanja preti bankrot.

 Kompanija Taperver pred bankrotom Izvor: hedgehog94/Shutterstock.com

Nakon što su mu deonice u ponedeljak pale za gotovo 50 odsto, kultni brend Taperver (Tupperware) suočava se s izumiranjem jer ne uspeva da privuče mlađe kupce. Loše poslovanje firme potvrdio je i sam Taperver, koji je u saopštenju upozorio da sumnjaju kako mogu dugoročno nastaviti poslovanje, prenosi Dejli mejl.

Kompanija stara 77 godina poslednjih godina borila se s održavanjem imidža i reputacije pred novom konkurencijom, dok je istovremeno tražnja za njihovim proizvodima za domaćinstvo pala. Iz Tapervera su poručili da rade na pronalaženju finansijskih sredstava kako bi ostali u poslu. Kao neke od metoda za smanjenje rashoda razmatraju manji broj zaposlenih i manji broj nekretnina u svom vlasništvu.

"Taperver je na putu da preokrene situaciju, današnji dan označava kritičan korak u rešavanju finansijske stabilnosti i likvidnosti. Kompanija čini sve što je u njenoj moći kako bi ublažila posledice nedavnih događaja i preduzimamo hitne mere da bismo pronašli dodatne izvore finansiranja i rešili finansijsku situaciju", rekao je izvršni direktor Migel Fernandez.

Berza zapretila brisanjem

Druga borba koju Taperver vodi je ona s Njujorškom berzom. Zbog nepodnošenja godišnjeg izveštaja, berza je izdala upozorenje i preti brisanjem s berze. Tokom prošle godine deonice firme pale su 90 odsto, a kao glavni razlog navodi se nemogućnost privlačenja mlađih kupaca i uveravanje da su proizvodi održivi.

U svoj asortiman proizvoda uključili su održivije materijale poput stakla i nerđajućeg čelika, dok su neki od plastičnih proizvoda izrađeni od iskorišćenog mešanog otpada koji bi inače završio na odlagalištima. Fernandez tvrdi da Taperver pomaže u smanjenju bacanja hrane zato što u svom asortimanu imaju proizvode za skladištenje ostataka.

2021. godine sklopili su ugovor s Targetom - trgovcem na malo koji je popularan među mlađim generacijama. Pre toga, kompanija je svoje proizvode prodavala isključivo na Taperver zabavama ili preko sopstvene veb stranice.

"Problemi s kojima se suočavaju su pad broja prodavača, manja prodaja kućnih potrepština i brend koji nije dobro povezan s mlađim potrošačima. Kompanija je u nesigurnoj poziciji jer pokušava da poveća prodaju i nema sredstava za ulaganje u nove proizvode. Taperver je nekad bio rasadnik inovacija s praktičnim kuhinjskim priborom, ali su izgubili prednost na tržištu", rekao je Nil Sonders, maloprodajni analitičar i generalni direktor u Global Data Retailu.

(MONDO)

Pročitajte i ovo

Komentari 12

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Nora

Toliko su skupi da nije ni cudo da propadaju. Obicnu plastiku prodavali po enormnim cenama. I treba da propadnu.

SrbinMusliman

Amerika i sve američko samo neka propada. Dosta su zla naneli svetu.

Evo baš me nešto zabole... Duša... 😂