Svi događaji
Od najnovijeg
15:55

Bezbednost u digital svetu

METHOD agencija je kroz kanale za oglašavanje iz MONDO+ portfolija anketirala građane Srbije. Na pitanje "Da li smatrate da se vaši podaci zloupotrebljavaju na webu?", ovo su bili odgovori: 82,5 odsto odgovorilo je sa DA, dok je 17,5 odsto odgovorilo NE

15:33

Šta danas znači pojam DIGITAL?

"Radio sam u Loreal-u i imao sam prilike da budem u susretu sa digital menadžerima iz Loreal-a iz celog sveta. Nikada se nismo razlikovali po znanju od njih. Digital nam je omogućio da u isto vreme dobijemo sve informacije, ali ne i infrastrukturu. Male kompanije, naročito one koje su orijentisane ka inostranstvu, imaju puno znanja o digital marketingu. Imamo znanja i idemo ka boljem što se tiče infrastrukture", rekao je Đorđe Jovanović, direktor marketinga Xiaomi za Balkan.

Branislava Antović Aleksić, novinarka, content kreatorka i urednica lifestyle portala Brana's Divine World istakla je najveću promenu društvenih mreža.

Branislava Antovic (1).jpg
MONDO/Tamara Veličković 

"Bilo nam je mnogo lakše da sarađujemo sa lokalnim brendovima, jer smo imali slobodu. Trenutno se nalazim u fazi preispitivanja.  Društvene mreže su počele kao vid druženja, postale su vid marketinga, danas vid borbe. Jedna od najvećih promena je momenat kad smo shvatili da možemo da ih koristimo na društveno-angažovan način", rekla je Branislava Antović Aleksić.

15:18

Značaj digitala danas

"Digitalna transformacija Frikoma nije pravi izraz. Bavio sam se uvođenjem digital marketinga u marketing Frikoma. Kada sam krenuo, par godina pre toga, digital nije postojao kao reč, već se zvao online marketing. Imam deset anegdota, a jedna od njih jeste da su svi mislili da 'neko sedi, visi ceo dan na Fejsbuku i on kao radi, ko će da mu veruje?'. Mislili su ljudi da ne radim ništa. U Srbiji je bilo mnogo drugačije. Taj SEO treba da prepozna jako bitnu stvar, a to je da digital jako bitan", rekao je Đorđe Jovanović.

15:08

Digital se mnogo promenio

Jovan Bugarčić, direktor marketinga u AD Imlek istakao je koliko se digital promenio.

MONDO/Anđela Goljanin METHOD panel

"Godine 1999. bio je prvi susret sa digitalnim oglašavanjem. Ti kao potrošač gledaš oglase i budeš plaćen za to. Ja sam se setio i napravio sam program koji sam surfuje, a meni se plaća. To je trajalo tri meseca. Moj 'background' je IT inače i moji prvi posao je bio slabo razvijen. Oglašavanje na digital-u 2007. su bili naši počeci. Uvek mi je bilo blisko, ali u Imleku smo dosta toga promenili. Pioniri smo u nekim stvarima", rekao je Jovan Bugarčić, direktor marketinga u AD Imlek.

15:03

Počeo panel digital-first Method agencije

Počeo je panel digital-first agencije METHOD koji se održava u okviru Digital day konferencije u hotelu Hilton u Beogradu. Kroz nekoliko minuta govoriće stručnjaci iz online sfere Nemanja Đaković, Meta Client Partner Httpool, Jovan Bugarčić, direktor marketinga u AD Imlek, Đorđe Jovanović, direktor marketinga Xiaomi za Balkan i Branislava Antović Aleksić, novinarka, content kreatorka i urednica lifestyle portala Brana's Divine World.

"Ono što je nas inspirisalo je pitanje kada ste poslednji put izgovorili televizor u boji ili mobilni telefon? Retko ili gotovo nikad, a to nas dovodi do pitanja da li smo došli do tačke u kojoj ništa nije nedigitalno. Danas, kao deo kreativnog tima, predstavljam vam našu agenciju kroz ovaj panel", započela je Ana Abramović, koja je deo kreativnog tima METHOD agencije.

10:11

IAB DIGITAL DAY 2023 FOR BETTER WEB!

Odgovor na pitanje da li je digital mrtav, kao i brojna druga pitanja o online sferi, saznajte na panelu u Hilton hotelu 18. maja od 15 časova, u okviru manifestacije Digital day.

Digital-first agencija Method se u okviru Digital day konferencije predstavlja kroz panel, kreiran u skladu sa svojim uslugama i servisima, u okviru kog će se čuti relevantni stručnjaci sa kojima će razgovor obaviti Anja Abramović, koja je deo kreativnog tima METHOD agencije.

  • Nemanja Đaković, Meta Client Partner Httpool
  • Jovan Bugarčić, direktor marketinga u AD Imlek
  • Đorđe Jovanović, direktor marketinga Xiaomi za Balkan
  • Branislava Antović Aleksić, novinarka, content kreatorka i urednica lifestyle portala Brana's Divine World