• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Zdrava ishrana nikada nije bila ovako ukusna: BFF tim donosi nove Nutrino Lab trendy letnje ukuse

Izvor Promo

U današnjem užurbanom svetu, briga o vlastitom zdravlju je neophodna i ključna za kvalitetan život. I jedan od najvažnijih aspekata zdravog života jeste ishrana.

 BFF tim donosi nove Nutrino Lab trendy letnje ukuse Izvor: Promo/BFF

Zdrava ishrana nije samo puka moda ili privremeni trend, već način života koji nam omogućava da postignemo optimalno zdravlje i dobijemo energiju koja nam je potrebna za suočavanje s izazovima svakodnevnice.

Sa sve većim brojem ljudi koji se okreću ka prirodnim i hranljivim opcijama, tim stručnjaka kompanije Baby Food Factory upravo je posvećen stvaranju proizvoda koji nisu samo zdravi, već i ukusni i jedinstveni. Dobrodošli u Baby Food Factory - gde se zdravlje i ukus spajaju u svakom zalogaju!

Kompanija Baby Food Factory (BFF), kao jedna od najmodernijih fabrika u regionu, stremi ka neprestanom unapređivanju zdrave ishrane. Sa najsavremenijom tehnologijom i posvećenošću potrebama i željama potrošača, BFF je sinonim za inovaciju u proizvodnji hrane namenjene svim generacijama.

Pored Nutrina kao najbrže rastućeg brenda u kategoriji hrane za bebe u Srbiji, BFF nudi i zdravije opcije užina namenjene predškolcima - Nutrino Junior, kao i zdrave voćne užine za odrasle pod brendom Nutrino Lab. Iza bogatog portfolija ova tri brenda stoji odlična saradnja timova svih sektora gde je svaki član, od ideje preko celog procesa proizvodnje i plasiranja, motivisan kako bi dao svoj maksimum.

Milica Đukić, direktorka marketinga BFF veruje da su saradnja svih sektora i angažovanost ključ za postizanje izuzetnih rezultata i da je zajednički rad ono što kompaniju izdvaja na tržištu. “Naša snaga leži u sinergiji timova. Posvećenost istraživanju najnovijih trendova u zdravoj ishrani, razumevanju potreba i želja potrošača, kao i njihovih navika i stila života, ključni su elementi koji nam pomažu da planiramo naše aktivnosti. Ova brza evolucija u preferencijama potrošača zahteva da budemo agilni i prilagodljivi, i upravo kroz analizu podataka i istraživanje tržišta, dobijamo dragocene uvide o tome šta potrošači žele i kako možemo zadovoljiti njihove potrebe,” ističe Milica.

Izvor: Promo/BFF

 Inspirisani letom i mirisom tropskog raja, iz Nutrino Lab laboratorije stižu potpuno novi i neverovatno osvežavajući i zdravi Nutrino Lab 100% voćni kokteli. Za sanjare i optimiste koji vole egzotičan ukus Pina Colade, Nutrino Lab Pina Famosa voćni koktel pruža pravi užitak za sve koji vole egzotičan ukus sočnog ananasa i slatkog kokosa, dok za one koji žive u trenutku i dišu punim plućima, Nutrino Lab Red Sunrise mix donosi voćnu eksploziju ukusa trešnje, pomorandže, nara i jabuke.

Direktorka brend operacija BFF, Natalija Nedeljković ističe da kompanija prati svetske trendove, identifikujući nove prilike na tržištu kako bi u svakom trenutku ponudila ponudila visokokvalitetne proizvode koji spajaju zdravlje, ukus i zadovoljstvo. “Trendovi u ishrani se konstantno menjaju, a naš tim je uvek spreman da ih prati. Nakon rekordnih rezulata koje smo ostvarili 2022. godine sa brendom Nutrino Lab, ove godine smo uz blisku saradnju sa istraživačkim timom odlučili da unesemo tropski užitak u naš Nutrino Lab portfolio. Sa novim Nutrino Lab voćnim koktelima naišli smo na sjajne reakcije na našem tržištu, ali i u zemljama regiona, Hrvatskoj, Crnoj Gori i Sloveniji, upravo zato što su inspirisani letom i morem. Stvorili smo jaku emotivnu vezu sa našim potrošačima, pre svega zahvaljujući zdravom i ukusnom proizvodu, dizajnu pakovanja, ali i kontinuiranoj ATL i BTL komunikaciji, istovremeno podižući svest o značaju zdrave užine. Sve ovo je sjajan pokazatelj da smo kao tim na pravom putu i da radimo pravu stvar,” ističe Natalija i dodaje da kompanija nastavlja da kroz moderne inovacije stvara trendove i inspiriše druge da se pridruže na njihovom putovanju ka boljem i zdravijem načinu ishrane.

BFF ne samo da prati trendove u svetu zdrave ishrane, već ih i postavlja. Posvećenost kompanije vrhunskom kvalitetu, neodoljivim ukusima i inovativnim pristupima garantuje ne samo zdrave, već i ukusne proizvode. Uz duboko razumevanje potreba potrošača i neprekidno istraživanje tržišta, BFF nastavlja da unapređuje, kreira i donosi nove trendove u svetu zdrave ishrane.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image