Zvanično merenje čitanosti portala u Srbiji koje sprovodi kompanija Gemius potvrdilo je da Adria Media Group nastavlja sa apsolutnom dominacijom na srpskom tržištu i to sa 207.216 korisnika više od drugoplasiranog, odnosno 469.344 više od trećeplasiranog izdavača. Zahvaljujemo se svima koji svoje poverenje ukazuju našim portalima, na čelu sa Kurirom, Mondom i Espresom, koji se konstantno nalaze među top 10 sajtova u Srbiji.

adria.jpg
Adria media group 

Grafikon koji pokazuje snagu medijskih grupacija u Srbiji, Izvor: Gemius*

Počevši od marta, Gemius podaci su prikazani u novom interfejsu. Ovaj način prikaza podataka ilustruje dve ključne metrike, internet reach i vreme provedeno na sajtu (graf: ATS), što na još bolji i pregledniji način prikazuje pravu snagu brendova, ali i izdavača. Sa ovako predstavljenim parametrima, još je očiglednije koliko je Adria Media Group ispred svoje konkurencije. I u toku jula meseca AMG ne samo da je ponovo rekorder po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica i broju poseta, već je 81,76% korisnika interneta u Srbiji provodilo po 1 sat i 11 minuta mesečno na našim portalima. Upravo zato, s ponosom možemo da konstatujemo da je AMG NA ČELU S KURIROM PRVI IZBOR SRBIJE.

Dakle, Adria Media Group je po svim parametrima i dalje daleko ispred konkurencije: prvi smo po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica, broju poseta i vremenu koje su korisnici proveli na našim sajtovima.

AMG lider u digitalnom izdavaštvu u svim segmentima

AMG RINGIER UNITED Najvise jedinstvenih korisnika.png
Adria media group 

Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na sajtovima AMG u julu, dobije se neverovatan broj – 524 godine i 27 dana, što je čak 4,6 miliona sati. To znači da smo za 57% ispred drugoplasiranog izdavača, a 91% u odnosu na trećeplasiranog izdavača. 

AMG RINGIER UNITED Najduze vreme.jpg
Adria media group 

AMG je na ubedljivo prvom mestu i po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U julu su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 271.4 miliona stranica, što je za 65% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 118% više u odnosu na trećeplasiranog. 

AMG RINGIER UNITED Najvise otvorenih strana.png
Adria media group 

AMG dominira i u broju poseta: samo u julu građani Srbije su preko 89 miliona puta posetili naše sajtove, što je 32% više od drugoplasiranog i 58% više od trećeplasiranog na Gemius listi. 

AMG RINGIER UNITED Najvise poseta.png
Adria media group 

Dominacija u kategorijama VESTI, ŽENA/LIFESTYLE i SPORT
Ako se posmatraju pojedinačno kategorije sadržaja, AMG je ubedljivi lider u najvažnijim segmentima: vesti, žena/ lifestyle i sport

AMG vs RINGIER Kategorije.png
Adria media group 

Kurir daleko ispred svih domaćih sajtova

adria 2.jpg
Adria media group 

Grafikon koji pokazuje snagu sajtova u Srbiji, Izvor: Gemius*

Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je neverovatnih 57 meseci u nizu najčitaniji srpski sajt sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica i najlojalnijom publikom, koja se u proseku zadržala sat vremena na portalu. Kada je reč o ukupnom vremenu provedenom na portalima, podaci pokazuju da su se Kurirovi posetioci zadržali na ovom portalu čak 29% više u odnosu na Blic i 182% više u odnosu na Telegraf.

Kurir vs Blic.png
Adria media group 

Stranice Kurira su tokom maja otvorene više od 184 miliona puta, što je za 30% više od prvog sledećeg konkurenta.

KURIR STIL: Prvi izbor žena u Srbiji
Kada je reč o ženskim portalima, Gemiusovi podaci pokazuju da je Kurir Stil pozicioniran kao vodeći sajt u Srbiji. U julu je čak 1,89 miliona jedinstvenih korisnika posetiloStil što je 117,648 korisnika više od drugopasirane Blic Žene. U prilog tvrdnji da je Stil potpuno preuzeo primat u ovoj kategoriji, govori i činjenica da je Stil imao 3,8 miliona, odnosno 25% više otvorenih strana od drugoplasiranog ženskog sajta

Stil vs Blic Zena.png
Adria media group 

Kurir televizija je i u junu 2023. godine najgledanija kolažna kablovska televizija u mrežama u kojima je dostupna
Za samo tri godine emitovanja Kurir televizija je uspela da se pozicionira kao najgledanija kablovska televizija na mrežama na kojima je dostupna. Imamo najveći udeo u gledanosti i doseg koji premašuje 600 hiljada gledalaca na dnevnom nivou, a beležimo i najveći godišnji rast udela gledanosti (35%) od svih kablovskih kanala (Izvor: Nielsen).

Uspeh naše televizije rezultat je snage brenda Kurir, prepoznatljivog po kvalitetnom sadržaju koji odgovara na potrebe gledalaca, ali i činjenice da svakog radnog dana proizvedemo više od 9 sati originalnog programa, sa najboljim informativnim i mnogo zabavnog porodičnog sadržaja, kao i omiljenim serijskim i filmskim ostvarenjima.

Hvala na poverenju

Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima grupe učestvuju i naši specijalizovani brendovi: Smartlife, Lepa & Srećna, Stvar ukusa, Sensa, Wanted, Yumama, Glossy, Stil, National Geographic Srbija, Elle Srbija i drugi. Deo AMG porodice je i oglasnik Sasomange, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.

Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite uspesima AMG: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.

* Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi: https://rating.gemius.com/rs.