Reč je o najvećem regionalnom festivalu posvećenom industriji medija, komunikacija, marketinga i poslovanja, koji je i ove godine održan u u staroj Tvornici duhana u Rovinju od 21. do 24. septembra.

Kompanija WMG je nastala integracijom najveće medijske kompanije u regionu Adria Media Group i vodeće kompanije za digitalne transformacije Wireless Media. WMG je broj 1 digitalna medijska kompanija na Zapadnom Balkanu, sa impresivnim brojem brendova (32 digitalna izdanja, osam štampanih izdanja i tri televizije). Zahvaljujući naprednoj tehnologiji i timu profesionalaca, WMG stvara izuzetne medijske sadržaje za sve kanale, a partnerima nudi vrhunsku platformu za oglašavanje, omogućavajući im da unaprede svoje poslovanje.

Među učesnicima ovogodišnjeg Weekend Media Festivala bio je i prvi čovek Kurira, glavni urednik Aleksandar Đondović, koji je učestvovao na panelu "Transformacija medija". On je govorio o transformacijama u protekle četiri godine, zahvaljujući kojima se Kurir pozicionirao kao najsnažniji medijski brend.

- Naš proces je specifičan jer smo uz transformaciju medija i procesa rada, ljudi i njihovih obuka za nove veštine sproveli i transformaciju brenda - obrazložio je Đondović i pojasnio da je to bio veoma izazovan proces, ali da danas svi advertajzeri rado posluju s Kurirom. - Kurir od pre četiri-pet godina i Kurir danas su dva potpuno različita medija - zaključio je Đondović.

Bojana Zimonjić Jelisavac, glavna urednica medijskog multibrend koncepta Mondo+, koji obuhvata portale Mondo, Euractiv, Elle, National Geographic i brojne druge medijske brendove u okviru WMG kompanije, učestvovala je na panelu "Kako vratiti interes za News". Zajedno sa urednicima nekih od vodećih medija u regionu, govorila je o novim generacijama i predviđanjima na šta će mediji morati da se fokusiraju u budućnosti. Tom prilikom Zimonjić Jelisavac je istakla da će kratkoročno praćenje razvoja novih tehnologija doprineti razvoju medija i vraćanju interesovanja publike, ali da je dugoročno ključ opstanka i daljeg razvoja medija u poverenju.

WMF 10.jpg
Promo 

- Poverenje je nešto što će doprineti da se mediji dalje razvijaju i konzumiraju - zaključila je Bojana Zimonjić Jelisavac.

Ruža Veljović, direktorka korporativnih poslova i komunikacija WMG, učestvovala je na panelu pod nazivom "Gde PR-ovci greše?", koji je počeo analizom čuvene predrasude da je odnos PR-ovaca i novinara jedna komplikovana ljubavna veza s elementima stokholmskog sindroma.

- U tom trouglu mediji-kompanije-PR agencije na prvi pogled sve deluje kao stih pesme "Ljube se dobri, loši, zli", a u stvari, ako svi radimo svoj posao profesionalno i odgovorno, i uz to imamo poverenje jedni u druge, pomažemo se kako bismo što bolje razumeli zadatke jedni drugih, potencijalne greške su svedene na minimum i problema nema - istakla je Ruža Veljović.

Ove godine pripremljen je ceo jedan segment programa pod nazivom "HR Weekend", koji je bio posvećen HR profesionalcima. Direktorka ljudskih resursa i organizacionog razvoja u našoj WMG kompaniji Jelena Vuković podelila je svoja znanja i iskustva na prezentaciji "HR TECH FOR NON-TECH HR", koju je održala zajedno sa Anjom Godec iz SAP. One su istakle da kompanije, čak i kada su u procesu transformacije, uspešno mogu da započnu proces primene tehnologije u HR sektoru, i da paralelno transformišu i ljudske resurse, upravo zahvaljujući SAP rešenjima, koja pored tehnologije nude i procese. Narednog dana Jelena je učestvovala na panelu "Kako trendovi diktiraju HR strategiju". Između ostalog, pojasnila je svoje viđenje HR u kriznim situacijama:

- HR u kriznoj situaciji mora da bude dobar "coach", koji pokušava da navigira određene stvari i iznese stav o tome kako vidi promene i da li se slaže s njima. Pored toga, treba da sagleda sve interne snage koje mogu da sprovedu promenu za koju uprava misli da treba da se desi - zaključila je Jelena Vuković.

Poseban pečat Weekend Media Festivalu ove godine dala je Method agencija, koja posluje u okviru naše kompanije WMG. Method je full service agencija koja se bavi kreativom, content produkcijom i performance marketingom. Sa svojim interdiscipliranim timom, Method stvara priče i ostvaruje rezultate koji obezbeđuju digitalnu budućnost brendova. Ovaj tim iskusnih profesionalaca pružio je podršku festivalu u stvaranju nezaboravnih video-sadržaja. Njihova misija je bila da uhvate duh festivala, zabeleže izjave učesnika i posetilaca i prenesu ključne zaključke sa panela. Sa timom Method agencije, atmosfera inspirativnih predavanja, jedinstvenog networkinga i nezaboravne zabave zaživela je na ekranu i društvenim mrežama!

Spektakl u Rovinju povodom formiranja kompanije WMG

Naša novoformirana kompanija WMG nastala je integracijom najveće medijske kompanije u regionu Adria Media Group i vodeće kompanije za digitalne transformacije Wireless Media, a tim povodom tokom Weekend Media Festivala organizovana je žurka, na kojoj je bilo više od hiljadu poslovnih partnera, prijatelja i saradnika.

- Naša kompanija već godinama organizuje druženje s poslovnim partnerima, saradnicima i prijateljima ovde u Rovinju, a ove godine imamo ozbiljan povod za slavlje. Formirali smo novu kompaniju, što je ključni korak u daljem napretku poslovanja i ostvarenju vizije o liderskoj poziciji u regionu u oblastima digitalne transformacije i medija. Ovaj festival okuplja više od 6.000 poslovnih ljudi, prvenstveno iz medijske industrije, i ovo je prilika da predstavimo našu novu organizaciju, ali i vrhunske profesionalce, koji su u prethodnom periodu sa svojim timovima ostvarili vanserijske rezultate - poruka je organizatora događaja, kompanije WMG.

WMF 7.jpg
Promo 

Proslava je protekla u odličnom raspoloženju, a pojavljivanje Jelene Rozge i njen nastup izazvali su oduševljenje prisutnih. Koncert ove regionalne zvezde trajao je više od sat i po, a kiša koja je te večeri pala još više je zagrejala uzavrelu atmosferu na žurki o kojoj je pričao ceo Rovinj.

Za ovu priliku zakupljena su dva lokala i veliki plato na otvorenom, ali ni taj prostor nije bio dovoljno velik da primi sve koji su želeli da uživaju u druženju i koncertu iznenađenja.