Istovremeno, Mobi Banka je prva banka u Srbiji koja omogućava potpisivanje dokumentacije na ovaj način svim korisnicima koji se odluče za beskamatni kredit pri kupovini mobilnih uređaja.

To znači da će korisnici Yettela i Mobi Banke za pojedine transakcije u Yettel prodavnicama uneti svoj potpis maksimalno 3 puta umesto dosadašnjih 16, a iz poslovnice izlaziti bez ugovorne dokumentacije u papirnoj formi. Umesto toga, sva dokumenta potpisana na ovaj način biće dostupna u digitalnom obliku, u aplikacijama Yettela i Mobi Banke.

Potpisivanje ugovora bez papira.jpg
Promo 

„Uvođenjem potpisa na tabletu, transakcije sa korisnicima mobilnih usluga biće brže i jednostavnije, a vreme zadržavanja u prodavnici kraće. Korisniku je dokumentacija dostupna u svakom trenutku, dok je čitav proces efikasniji. Na ovaj način smanjujemo i negativan uticaj na životnu sredinu, jer se potrošnja papira značajno redukuje“, kaže Saša Filipović, izvršni komercijalni direktor Yettela.

Cilj Yettela je da smanji upotrebu papira za više od 90 odsto, kao i da se sam proces potpisivanja ugovora za korisnike značajno pojednostavi.

Mobi banka planira da u narednoj godini digitalizuje proces otvaranja tekućeg računa po istom principu, čime će ovaj procenat porasti na 100%.

„Mobi Banka i Yettel godinama neguju jako partnerstvo, a sada je vreme da zajedno pokrenemo novi talas u bankarskom i telekomunikacionom sektoru. Mi smo na pragu velikih promena, ovaj značajan korak ka potpunoj digitalizaciji je samo prvi u nizu ka našem cilju da budemo najbolja banka za stanovništvo u Srbiji, uz punu društvenu odgovornost. Veliku zahvalnost dugujemo i Narodnoj banci Srbije, koja je prepoznala značaj ovog projekta i podržala potpisivanje ugovora bez papira u Yettel prodavnicama, sve to u cilju pružanja najboljeg doživljaja digitalnog bankarstva za građane Srbije“, poručuje Bojan Dimić, izvršni komercijalni direktor Mobi Banke.

Sasa Filipovic_Izvrsni komercijalni direktor Yettela.jpg
Promo