Nije tajna da se sve komšije vraćaju u DTL PerSu zato što zaposleni imaju jedan poseban i nesvakidašnji odnos sa svojim kupcima. A komšijska ljubav nije jedina koja ovde cveta. Jer kako da živiš recimo na Dorćolu u ovom slučaju, a da ne voliš prodavnicu koja se zove PerSu, kad svi znamo tu tajnu vezu između ćordolskog i šatrovačkog.

A pošto je za ljubav potrebno dvoje, dorćolski PerSu market je u ime Dana zaljubljenih pripremio iznenađenje za parove koji su se zatekli na licu mesta, tačnije kasi. Naime, prodavci i prodavačice opremljeni konfetama u obliku srca su pažljivo čekali i birali da iznenade parove koje viđaju svakodnevno. Svaki par koji bi prišao kasi ovih dana odmah bi bio „obasut ljubavlju“ i bukvalno.

Zaljubljeni-u-svoje-kupce-PR-text-2-1 copy.jpg
Promo 

Time je ovaj maloprodajni lanac veličajući ljubav hteo da pokaže svim komšinicama i komšijama koliko im znače na jedan drugačiji i neočekivan način. “Mi možda ne možemo naše kupce da obasipamo pravom ljubavlju, ali srcima da”, izjavila je direktorka marketinga DTL PerSu brenda Milica Milošević. Ona se nada da su još jednom njihovim kupcima uspeli da izvuku osmeh na licima.

Za samo jedan dan pojavili su se i LED bilbordi po gradu gde su u glavnoj ulozi bili srcima obasipani parovi koji su kupovali ovih dana u ovom lancu. DTL PerSu market je na ovaj neobičan način odlučio da slavi praznik ljubavi, a moramo vam i reći da tokom ove skrivene kamere srce nikome nije slomljeno.

DTL PerSu, deo asocijacije Domaći trgovački lanac (DTL), pre nepunih 30 godina otvorio je svoje prve četiri prodavnice u Zrenjaninu. Danas je jedan od vodećih trgovinskih lanaca Vojvodine sa preko 170 radnji. Pored toga što ih možete pronaći u svakom mestu u Vojvodini, od skora ih možete pronaći i u beogradskom komšiluku.