• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

"NIKADA NE PROVERAVAM DA LI SU ŠRAFOVI ZATEGNUTI": Odbrana mehaničara koji je pregledao autobus sa kog je otpao točak

Autor Miloš Škrbić

Odbrana mehaničara, koji je pregledao autobus i potpisao papir ispravnosti, nakon čega je otpao točak sa vozila i ubio ženu iz Smedereva.

 Žena koju je ubio točak Izvor: kurir/društvene mreže

Mehaničar koji je uhapšen nakon što se dogodila tragedija u Bulevaru oslobođenja, gde je sa autobusa, koji je bio u vlasništvu privatnog autoprevoznika "Banbus doo" i koji je saobraćao na liniji 78, otpao zadnji levi točak uzrokujući smrt nesrećne žene Verice J., saslušan je u sredu u Prvom osnovnom javnom tužilaštvu u Beogradu gde je detaljno izneo svoju obranu.

Na samom početku svog izlaganja, istakao je da radi kao mehaničar u firmi "Bambus" i da je njegova dužnost da "redovno vrši vizualni pregled vozila", proveravajući stanje spojnica, točkova, guma, sedišta i signalizacije.

"Moja smena je od 20:00 do 08:00 časova i ja nakon što pregledam vozila potpisujem putni nalog i to radim svako jutro pre nego što autobus izađe iz garaže. Konkretno ovaj autobus, koji saobraća na liniji 78, pregledao sam dan ranije u odnosu na nezgodu, dakle 17. marta 2024. godine. Izvršio sam vizuelni pregled, tako što sam baterijskom lampom pregledao spone, točkove, s tim što nisam detaljno gledao i nisam proveravao koliko su šrafovi zategnuti, pogledao sam i sedišta" - naveo je mehaničar.

"Nikada ne proveravam da li su točkovi zavrnuti šrafovima"

Kako je rekao, "vozilo mu je izgledalo sasvim normalno", te je potpisao putni nalog tog jutra nakon čega ga je preuzeo vozač. "Što se tiče zadnjeg vremena, na tom autobusu nije rađeno ništa niti oko točkova, niti oko kočnica. Solidan je autobus, iako jeste stariji" - dodao je on.

Rekao je i da nikada ne proverava da li su točkovi zavrnuti šrafovima, odnosno same šrafove, osim vizuelno. "Ne proveravam nikada da li su točkovi zavrnuti šrafovima, odnosno same šrafove, osim vizuelno" - rekao je mehaničar.

"Ja na putnom nalogu potpišem svoje ime i ništa više ne popunjavam, a vozači sve ostalo. Ja kada stavim moj potpis, ja garantujem da je vozilo izašlo ispravno sa parkinga, a šta će se desiti u toku dana, da li će doći do nekog kvara, ne mogu da garantujem" - ispričao je mehaničar.

Nakon saslušanja postupajući tužilac tražio je da mu se odredi pritvor. Podsetimo, autobus na liniji 78 se iz pravca Slavije kretao ka Autokomandi kada se kod Infektivne klinike otkačio točak koji ih je, kako je ranije saopšteno iz Hitne pomoći, prikovao za ogradu.

Verica J. (69) preminula je od povreda koje je zadobila kada ju je udario točak sa autobusa. Njena prijateljica ispričala je ranije sa očima punim suza da je nesrećna žena tog dana otišla u bolnicu kako bi uzela rezultate, a kada je krenula ka stanici da sačeka autobus ka Smederevu, točak je otpao i udario ju je. "Trebalo je da krenemo zajedno taj dan za Beograd. Bile smo kao sestre. Ne mogu da podnesem ovu tugu" - ispričala je sagovornica.

Ona je ispričala da je Verica otišla u Beograd kako bi uzela rezultate analiza koje je prethodno odradila. "Kada je krenula ka stanici da sačeka autobus ka Smederevu otkačio se točak i udario ju je. Kako se to dogodilo, još uvek ne znamo. Šteta je što je ovakva žena otišla" - kaže naša sagovornica.

Nakon toga oglasila se i njena ćerka. "Ova žena sa snimka koju reanimiraju je nažalost moja pokojna majka, koja je u Klinički išla po rezultate i u tom istom završila život", napisala je ona.

BONUS VIDEO Gori autobus

Pogledajte

00:07
Gori autobus
Izvor: Instagram/serbialive_beograd
Izvor: Instagram/serbialive_beograd

(Mondo/Blic/M. Š.)

Možda će vas zanimati

Komentari 21

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Optop

Ovde je krivica ko je menjao gume zadnji put i nije stegao dovoljno srafove a ti srafovi bi trebali svi da imaju plasticne osigurace koji ne dozvoljavaju da se odvrnu. U drzavi gde zivim svako teretno vozilo a pogotovo busevi to po zakonu moraju imati. Treba naravno ispitati zasto je otpao tocak? Mozda pukla osovina ili felna. U najvise slucajeva je da je ljudski faktor to jest nemarnost i odgovornost na poslu sto je normalno kod nas Srba. Zao mi je zene koja izgubi zivot na takav nacin i najverovatnije zbog necije aljkavosti na poslu.

Golub

Svi se prave sad ludi , a odgovornost na mehaničaru . On to gleda samo vizuelno , pa kad bi nosio viljuškasti da proveri svaki šraf , izašlo bi dva autobusa za sat . I njemu odrediti pritvor , to je nepotrebno , time samo ubijaju čoveka bez nekog velikog razloga .

Ilija

@Golub Viljuškastim da proveri svaki šraf? Mehaničar u ćorku, izgleda da je i on poznavao svoj posao kao što ga i ti poznaješ.

special image