Električnim automobilima i plug-in hibridima je potrebno tri puta više popravki nego automobilima sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.
Električni automobili imaju manje komponenti od vozila sa unutrašnjim sagorevanjem. Dakle, barem u teoriji, postoji manje habanja pokretnih delova i, potencijalno, manje kvarova.
Ipak prema nedavnoj studiji američke kompanije za istraživanje tržišta J.D. Snaga ovo je pogrešna pretpostavka – analizirani podaci i iskustvo vlasnika pokazuju da električni automobili i plug-in hibridi zahtevaju više popravki u svim kategorijama nego vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.
Prema američkoj kompaniji za istraživanje tržišta, električni automobili zahtevaju znatno više popravki nego motori sa unutrašnjim sagorevanjem. Električni automobili i plug-in hibridi moraju da idu u servise na popravke tri puta češće nego automobili sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.
"Vlasnici najsavremenijih, tehnički vrhunski opremljenih BEV i PHEV vozila se bore sa problemima koji su toliko ozbiljni da svoje novo vozilo ostavljaju na servisima tri puta češće nego vlasnici vozila na benzin", kaže Frenk Henli , viši direktor Auto Benchmarking u J.D. Power.
Razlozi bi mogli da budu u novim i ranije neproverenim tehnologijama i softverskoj složenosti pomenutih vozila.
BONUS VIDEO:OVO JE NAJMLAĐI AUTOMEHANIČAR U SRBIJI! Nikola ima samo 16 godina, a već je napravio ČUDO! Njegove reči treba da čuju SVI
(Mondo/RevijaHAK/Miloš Škrbić)
Bolan poraz Crvene zvezde u Milanu: Radonjićeva bomba nedovoljna, prolaz u Ligi šampiona nemoguća misija!
Herojska pobeda Partizana u Berlinu! Karlik Džouns 2 sekunde pre kraja doneo petu u nizu!
Partizan prosuo sve i izgubio u Subotici: Bledi crno-beli nisu mogli protiv Spartaka!
"Ovo je sramota za Ligu šampiona, nas ovde ne žele": Vladan Milojević prekinuo ćutanje u Milanu i žestoko udario
Hrvatski komentator u šoku šta su uradili Zvezdi u Milanu: Vikao kad je video sudijsku nepravdu i gol! (Video)