Haier, globalni lider i svetski broj 1 u kategoriji velikih kućnih aparata* tom prilikom, predstavio je i svoje najnovije proizvode iz linije ugradne tehnike, koje će, zahvaljujući eksluzivnim inovacijama, oblikovati budućnost industrije kućnih aparata.
Novi logo brenda Candy i dizajn simbolizuju evoluciju brenda, novi identitet, sposoban da prenese karakteristike brenda kojima se svi dive u obnovljenoj liniji proizvoda: eleganciju, besprekornost, efektnost i prijatnost. Kontrast između zaobljenih ivica i oštrih linija stvara neobičnu harmoniju, dok otvorena slova izražavaju dinamiku i tehnološku “dušu". Istorijska plava boja prepušta mesto bezvremenskoj sivoj, elegantnijoj i modernijoj, a sve u skladu sa evolucijom brenda, istaknuto je juče na promociji novog dizajna na događaju koji je okupio stručnjake iz industrije, arhitekte i predstavnike medija.
Juče je predstavljena nova ID SERIES linija ugradnih rerni, kombinovanih mikrotalasnih rerni i indukcionih ploča za kuvanje, koje karakteriše posebna BionicookTM tehnologija. U pitanju je napredan sistem koji koristi veštačku inteligenciju (AI) i senzore koji omogućavaju aparatima da automatski prepoznaju vrstu hrane, prilagode temperaturu, vreme kuvanja i druge parametre.
Predstavljena je i I-Pro Shine, mašina za pranje sudova koja ima do 60% bolje performanse čišćenja i kroz moć povezivanja sa mobilnim telefonom omogućava iskustvo pranja prilagođeno potrebama, zahvaljujući integrisanoj veštačkoj inteligenciji i aplikaciji hOn. Nova serija mašina za pranje veša X SERIES 11 nudi revolucionarno iskustvo pranja. Zahvaljujući ekskluzivnoj tehnologiji Ultra Fresh Air, snaga vazduha održava odeću svežom i čistom do 12 sati nakon završetka svakog ciklusa, a inverter motor omogućava pokrete bubnja koji ravnomerno suše odeću bez istezanja.
Kao deo Haier grupe, Candy brend se može pohvaliti bogatim nasleđem i inovativnim rešenjima za domaćinstva i zajedno sa Haier-om, koga odlikuju konstantne ekskluzivne inovacije, podižu standarde funkcionalnosti i estetike u domaćinstvima širom sveta.
*Izvor: Euromonitor International Limited; Consumer Appliances 2024, % udela jedinica, podaci o obimu prodaje 2023.
Rapsodija Zvezde, Olimpijakos je pao u Areni: Ovako se ide u plej-of Evrolige!
Pravio haos na utakmici Zvezde, sada joj opet sudi! Evroliga ga vratila u Arenu posle velikog skandala
Ovako će izgledati novi kružni tok u centru Beograda! U sredini sat od 15.000.000 RSD: "To će biti simbol grada"
NOVO NA MONDO PORTALU: Probaj MONDO sudoku, svaki dan u 19h nova igra!
Miloš Teodosić ne igra protiv Olimpijakosa: Još jedan problem za Crvenu zvezdu