Visoka temperatura nije sprečila građane gotovo svih uzrasta da prvi dan vikenda iskoriste za šetnju preko novog mosta na Savi, a za one koji to nisu učinili i žele, moći će i u nedelju od 9.00 do 19 časova da prošetaju mostom.
Pogledajte FOTO GALERIJU.
Prva grupa koja se na most uputila duž rampe, u Radničkoj ulici na čukaričkoj strani došla je u 8.20, a kako je rečeno reporteru agencije Beta na licu mesta, zainteresovanost je sa obe strane velika, ali gužvi i dužih zadržavanja nema.
Sa obe strane propuštaju se grupe od oko 30 ljudi, a čeka se najduže 10 minuta.
S obzirom na to da svi zastaju kako bi "bacili podgled" na reku i fotografisali se, šetnja preko mosta traje nešto više od 30 minuta.
Jedan stariji bračni par je reporteru Bete rekao da je novi most za njih, kako kažu "rođene Beograđane", najlepša investicija jer su reke ono što glavni grad čini posebnim.
Onim mlađim sugrađanima koji žive na levoj obali, a poslom su vezani za desnu obalu Save i obrnuto kažu da će im novi most uštedeti i "vremena i živaca".
"Meni po sat, sat i po treba da stignem na posao. Često se dešava i da kasnim jer se Gazela stalno radi. Jedva čekam da novi most proradi za saobraćaj", rekla je agenciji Beta Beograđanka Milica koja živi u Žarkovu.
Na prilazima mostu se nalaze cisterne sa vodom, toaleti, kao i vozila Hitne pomoći, a trasa kretanja je obeležena i pod nadzorom članova gradskih službi.
Na mostu su i radnici koji učestvuju u njegovoj izgradnji. Oni su u subotu pričali sa znatiželjnim građanima i uveravali ih da je most najbolji mogući.
"Već 30 godina radim na građevinama. Ovaj most je do sada građen idealno", rekao je jedan od majstora starijem Beograđaninu.
Predstavnici opština Čukarica i Novi Beograd na pultovima koji se nalaze na samim prilazima mostu, kažu da je u prva dva sata koliko je most otvoren za posetioce, više od 400 ljudi dalo predloge za ime novog mosta.
Na mostu je bilo kao na korzou: od penzionera, gospođa sa šeširima, nekoliko ljudi u invalidskim kolicima, preko stranaca, devojaka sa visokim potpeticama, stranaca, pa do roditelja sa bebama.
Do sada su gradskoj komisiji za imenovanje ulica i trgova stigli prvi zvanični predlozi za ime novog mosta među kojima su Beogradska harfa, Harfa i Most dr Rajsa. Među neformalnim je i predlog Most Čiča Draže Mihailovića.
Ipak, mnogi su saglasni u stavu da nije bitno kako se zove, već da nam dobro služi.
Reporter MONDA takođe je prošetao mostom. Pogledajte video.
Pristup mostu sa novobeogradske i zemunske strane je iz Ulice Savski nasip.
Pogledajte FOTO GALERIJU.
Prva grupa koja se na most uputila duž rampe, u Radničkoj ulici na čukaričkoj strani došla je u 8.20, a kako je rečeno reporteru agencije Beta na licu mesta, zainteresovanost je sa obe strane velika, ali gužvi i dužih zadržavanja nema.
Sa obe strane propuštaju se grupe od oko 30 ljudi, a čeka se najduže 10 minuta.
S obzirom na to da svi zastaju kako bi "bacili podgled" na reku i fotografisali se, šetnja preko mosta traje nešto više od 30 minuta.
Jedan stariji bračni par je reporteru Bete rekao da je novi most za njih, kako kažu "rođene Beograđane", najlepša investicija jer su reke ono što glavni grad čini posebnim.
Onim mlađim sugrađanima koji žive na levoj obali, a poslom su vezani za desnu obalu Save i obrnuto kažu da će im novi most uštedeti i "vremena i živaca".
"Meni po sat, sat i po treba da stignem na posao. Često se dešava i da kasnim jer se Gazela stalno radi. Jedva čekam da novi most proradi za saobraćaj", rekla je agenciji Beta Beograđanka Milica koja živi u Žarkovu.
Na prilazima mostu se nalaze cisterne sa vodom, toaleti, kao i vozila Hitne pomoći, a trasa kretanja je obeležena i pod nadzorom članova gradskih službi.
Na mostu su i radnici koji učestvuju u njegovoj izgradnji. Oni su u subotu pričali sa znatiželjnim građanima i uveravali ih da je most najbolji mogući.
"Već 30 godina radim na građevinama. Ovaj most je do sada građen idealno", rekao je jedan od majstora starijem Beograđaninu.
Predstavnici opština Čukarica i Novi Beograd na pultovima koji se nalaze na samim prilazima mostu, kažu da je u prva dva sata koliko je most otvoren za posetioce, više od 400 ljudi dalo predloge za ime novog mosta.
Na mostu je bilo kao na korzou: od penzionera, gospođa sa šeširima, nekoliko ljudi u invalidskim kolicima, preko stranaca, devojaka sa visokim potpeticama, stranaca, pa do roditelja sa bebama.
Do sada su gradskoj komisiji za imenovanje ulica i trgova stigli prvi zvanični predlozi za ime novog mosta među kojima su Beogradska harfa, Harfa i Most dr Rajsa. Među neformalnim je i predlog Most Čiča Draže Mihailovića.
Ipak, mnogi su saglasni u stavu da nije bitno kako se zove, već da nam dobro služi.
Reporter MONDA takođe je prošetao mostom. Pogledajte video.
Pristup mostu sa novobeogradske i zemunske strane je iz Ulice Savski nasip.
Korisnici gradskog prevoza sa novobeogradske i zemunske strane za dolazak do novog mosta mogu da koriste liniju 60 (Zeleni venac-Novi Beograd) koja saobraća Ulicom Savski nasip i ima stajalište "JRB" u neposrednoj blizini gde je posetiocima omogućen prilaz, i koja će biti pojačana i saobraćati na 20 minuta.
Biće uspostavljena privremena lokalna linija koja će ići od zgrade opštine Novi Beograd do raskrsnice ulica Jurija Gagarina i Savski nasip, a vozila na toj liniji će saobraćati na 15 minuta.
Posetioci koji dolaze sa čukaričke strane do novog mosta mogu da koriste linije 23, 37, 53, 55, 56L, 58, 88, 89, 91, 92, 511 i sezonske linije ADA 1, ADA 2, ADA 3, ADA 4 i ADA 5.
Te linije imaju stajalište "Jugopetrol" u Radničkoj ulici koje je u neposrednoj blizini Rampe 4, preko koje je građanima omogućen pristup mostu.
Čukarička i novobeogradska obala reke spojena su mostom na Adi 8. avgusta. Nakon završetka, most će imati šest saobraćajnih traka, dva koloseka za metro i dve pešačko-biciklističke staze.
Most dugačak 969 metara i širok 45 metara, sa pilonom visokim 200 metara, jedinstven je u Evropi.
(MONDO/agencije)
Posetioci koji dolaze sa čukaričke strane do novog mosta mogu da koriste linije 23, 37, 53, 55, 56L, 58, 88, 89, 91, 92, 511 i sezonske linije ADA 1, ADA 2, ADA 3, ADA 4 i ADA 5.
Te linije imaju stajalište "Jugopetrol" u Radničkoj ulici koje je u neposrednoj blizini Rampe 4, preko koje je građanima omogućen pristup mostu.
Čukarička i novobeogradska obala reke spojena su mostom na Adi 8. avgusta. Nakon završetka, most će imati šest saobraćajnih traka, dva koloseka za metro i dve pešačko-biciklističke staze.
Most dugačak 969 metara i širok 45 metara, sa pilonom visokim 200 metara, jedinstven je u Evropi.
(MONDO/agencije)
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte