
Do nezgode je došlo kada je vozač "fijat punta" pokušao da napravi polukružno skretanje na raskrsnici Bulevara kralja Aleksandra i Pop Stojanove ulice gde je to zabranjeno.
"Tramvaj i "punto" su se spuštali iz pravca Cvetkove pijace da bi odjednom vozač automobila počeo da skreće ulevo na raskrsnici. Vozač tramvaja pokušao je da zakoči, ali nije uspeo i udario je u "punta", a zatim ga vukao još nekoliko metara. Prizor je bio jeziv", pričaju očevidci.
Od siline udara na "puntu" su ulubljena i izgrebana leva prednja vrata i polomljen retrovizor dok je na tramvaju stradalo levo far svetlo. Ipak, kako saznajemo, tramvaj je u voznom stanju, piše "Blic".
Podsetimo, ovo je već treća nezgoda u kojoj učestvuje jedan od novih “španaca”, koji su krenuli 28. avgusta.
Najpre je 6. septembra prvi španski tramvaj stao na Novom Beogradu zbog prepreke na šinama da bi 29. septembra došlo do sudara starog i novog tramvaja na uglu Bulevara kralja Aleksandra i Resavske ulice prilikom čega je “španac” izleteo sa šina.
(MONDO)
"Tramvaj i "punto" su se spuštali iz pravca Cvetkove pijace da bi odjednom vozač automobila počeo da skreće ulevo na raskrsnici. Vozač tramvaja pokušao je da zakoči, ali nije uspeo i udario je u "punta", a zatim ga vukao još nekoliko metara. Prizor je bio jeziv", pričaju očevidci.
Od siline udara na "puntu" su ulubljena i izgrebana leva prednja vrata i polomljen retrovizor dok je na tramvaju stradalo levo far svetlo. Ipak, kako saznajemo, tramvaj je u voznom stanju, piše "Blic".
Podsetimo, ovo je već treća nezgoda u kojoj učestvuje jedan od novih “španaca”, koji su krenuli 28. avgusta.
Najpre je 6. septembra prvi španski tramvaj stao na Novom Beogradu zbog prepreke na šinama da bi 29. septembra došlo do sudara starog i novog tramvaja na uglu Bulevara kralja Aleksandra i Resavske ulice prilikom čega je “španac” izleteo sa šina.
(MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.

