“Bus plus“ kartice za javni prevoz će se od 1. Februara poništavati samo dok vozilo stoji u stanici. Putnici i vozači uvereni da će to usporiti saobraćaj i stvoriti velike gužve na stajalištima.
U Direkciji za javni prevoz ističu da će putnici pre ulaska u vozilo morati da pripreme kartice, da otkucavanje traje trećinu sekunde i da neće dolaziti do zastoja.
O "bus plus“ karticama gotovo svakodnevno se priča, a kako će ovaj sistem funcinisati u praksi, pokazaće se od 1.februara. Moguće je da će već prvog dana rada “bus plus“ sistemanastane prava borba među putnicima ko e prvi čekirati karticu, jer će ako to ne urade pri ulasku, to moći da urade tek na sledećoj stanici.
Još veći problem bi mogao da nastane ako se tom prilikom u vozilu nađe i kontrolor koji u tomslučaju može da kazni sve putnike, koji nisu čekirali kartice, bez obzira što nisu stigli da to urade.
Ako se ima u vidu da će čaki vlasnici personalizovanih kartica morati da ih otkucavaju zbog evidentiranja broja putnika u vozilu, čini se da su gužve i zastoji u gradskom prevozu u februaru neminovni, pogotovo u vreme saobraćajnog špica, na opterećenim stanicama poput Zelenog venca, piše “Blic.“
Vozači gradskog prevoza kao i putnici sa zebnjom očekuju početak rada “bus plus“ sistema.
“Verovatno će u početku biti teškoća sa korišćenjem validatora. Ljudi sa mesečnim markicama nemaju naviku da ih otkucavaju.
Zato se plašim da će, ako zaista bude onemogućeno otkucavanje van stanice, biti velikoh gužvi i zastoja. Mogu misliti kako bi bilo da čekam sve putnike da se otkucaju na Železničkoj stanici, Slaviji ili kod Vukovog spomenika“, rekao je za list vozač tramvaja Aleksandar L.
(MONDO)
O "bus plus“ karticama gotovo svakodnevno se priča, a kako će ovaj sistem funcinisati u praksi, pokazaće se od 1.februara. Moguće je da će već prvog dana rada “bus plus“ sistemanastane prava borba među putnicima ko e prvi čekirati karticu, jer će ako to ne urade pri ulasku, to moći da urade tek na sledećoj stanici.
Još veći problem bi mogao da nastane ako se tom prilikom u vozilu nađe i kontrolor koji u tomslučaju može da kazni sve putnike, koji nisu čekirali kartice, bez obzira što nisu stigli da to urade.
Ako se ima u vidu da će čaki vlasnici personalizovanih kartica morati da ih otkucavaju zbog evidentiranja broja putnika u vozilu, čini se da su gužve i zastoji u gradskom prevozu u februaru neminovni, pogotovo u vreme saobraćajnog špica, na opterećenim stanicama poput Zelenog venca, piše “Blic.“
Vozači gradskog prevoza kao i putnici sa zebnjom očekuju početak rada “bus plus“ sistema.
“Verovatno će u početku biti teškoća sa korišćenjem validatora. Ljudi sa mesečnim markicama nemaju naviku da ih otkucavaju.
Zato se plašim da će, ako zaista bude onemogućeno otkucavanje van stanice, biti velikoh gužvi i zastoja. Mogu misliti kako bi bilo da čekam sve putnike da se otkucaju na Železničkoj stanici, Slaviji ili kod Vukovog spomenika“, rekao je za list vozač tramvaja Aleksandar L.
(MONDO)