![](/img/placeholders/placeholder-mondo.png)
Radnici "Mostogradnje" vratili su kolovoz na projektovani nivo na prilaznoj konstrukciji Pančevačkog mosta, na desnoj obali Dunava, pri čemu su hidrauličnim presama podigli deo konstrukcije teške oko 600 tona.
Od 19 sati će biti ukinuta i zabrana saobraćaja za teška vozila od Pančeva ka Beogradu, s obzirom da im je bilo zabranjeno kretanje osim u periodu od 23 sata do pet ujutru narednog dana, rekao je predstavnik nadzornog organa Puteva Srbije zadužen za radove Milorad Karić.
On je kazao da će potpuna sanacija stuba, neposredno pred isključenje u ulicu Despota Stefana, biti završena za mesec dana, kada će biti ukinuto i ograničenje brzine od 30 kilometera na sat, za pravac od Pančeva ka Beogradu.
Na tom delu su postavljena i dva "ležeća policajca".
Karić je rekao da će se tek nakon završetka potpune sanacije stuba znati koliko su radovi koštali.
Prilazna konstrukcija Pančevačkom mostu je izgrađena još 1964. godine, a projekat za njenu sanaciju je uradio Saobraćajni institut CIP.
Konstrukcija Pančevačkog mosta je spala sa ležišta stuba, zbog čega je došlo do "denivelacije kolovoza za pet centimetara".
Pancevački most je jedini most preko Dunava na teritoriji Beograda.
Prvobitni most je pušten u saobraćaj 1935. godine i nosio je ime kralja Petra Drugog.Pančevački most su gradila nemačka preduzeća "Siemens-Baunion GmbH" iz Berlina i firme "Deutsch-Luxemburgische Bergwerks- und Hotten-AG" iz Dortmunda i taj objekat je deo posleratnih reparacija Srbiji.
Prvobitno je trebalo da bude samo železnički most sa dva koloseka i konzolom za drumski saobraćaj.
Tokom Drugog svetskog rata most je srušila Jugoslovenska vojska, u noći izmedu 10. i 11. aprila 1941, sa namerom da uspori napredovanje nacista.
Most je obnovljen 1946. godine, a prvi voz preko njega je prešao 7. novembra iste godine, dok je drumski deo pušten u saobraćaj za najznačajniji praznik ondašnje Jugoslavije 29. novembar.
Most ima po dve trake u oba pravca za drumski saobraćaj, a predviđen je i za dvosmerni železnički saobraćaj.
Sada na mostu postoji samo jedan železnicki kolosek, iako je drugi postojao nakon izgradnje, ali je kasnije demontiran.
Ukupna dužina mosta sa betonskim vijaduktom iznosi 1.526 metara, a glavna konstrukcija je duga 1.134 metra.
(Tanjug)
Od 19 sati će biti ukinuta i zabrana saobraćaja za teška vozila od Pančeva ka Beogradu, s obzirom da im je bilo zabranjeno kretanje osim u periodu od 23 sata do pet ujutru narednog dana, rekao je predstavnik nadzornog organa Puteva Srbije zadužen za radove Milorad Karić.
On je kazao da će potpuna sanacija stuba, neposredno pred isključenje u ulicu Despota Stefana, biti završena za mesec dana, kada će biti ukinuto i ograničenje brzine od 30 kilometera na sat, za pravac od Pančeva ka Beogradu.
Na tom delu su postavljena i dva "ležeća policajca".
Karić je rekao da će se tek nakon završetka potpune sanacije stuba znati koliko su radovi koštali.
Prilazna konstrukcija Pančevačkom mostu je izgrađena još 1964. godine, a projekat za njenu sanaciju je uradio Saobraćajni institut CIP.
Konstrukcija Pančevačkog mosta je spala sa ležišta stuba, zbog čega je došlo do "denivelacije kolovoza za pet centimetara".
Pancevački most je jedini most preko Dunava na teritoriji Beograda.
Prvobitni most je pušten u saobraćaj 1935. godine i nosio je ime kralja Petra Drugog.Pančevački most su gradila nemačka preduzeća "Siemens-Baunion GmbH" iz Berlina i firme "Deutsch-Luxemburgische Bergwerks- und Hotten-AG" iz Dortmunda i taj objekat je deo posleratnih reparacija Srbiji.
Prvobitno je trebalo da bude samo železnički most sa dva koloseka i konzolom za drumski saobraćaj.
Tokom Drugog svetskog rata most je srušila Jugoslovenska vojska, u noći izmedu 10. i 11. aprila 1941, sa namerom da uspori napredovanje nacista.
Most je obnovljen 1946. godine, a prvi voz preko njega je prešao 7. novembra iste godine, dok je drumski deo pušten u saobraćaj za najznačajniji praznik ondašnje Jugoslavije 29. novembar.
Most ima po dve trake u oba pravca za drumski saobraćaj, a predviđen je i za dvosmerni železnički saobraćaj.
Sada na mostu postoji samo jedan železnicki kolosek, iako je drugi postojao nakon izgradnje, ali je kasnije demontiran.
Ukupna dužina mosta sa betonskim vijaduktom iznosi 1.526 metara, a glavna konstrukcija je duga 1.134 metra.
(Tanjug)
Zvezda u drami pobedila Partizan i odbranila Kup: Mekintajer doneo petu "Žućkovu levicu" u nizu
Da li je ovo ključni detalj finala Kupa Radivoja Koraća? Snimak otkriva zašto je Obradović pobesneo
"Nisu igrači odlučili finale, znamo svi o čemu pričamo": Obradović siguran da je i navijačima Partizana jasno
"Ako se bilo šta loše desi, odgovorni su Partizanov predsednik i trener": Čović se još jednom oglasio pred meč
"Tebe i takvih kao ti se niko ne plaši, Partizan ima preča posla od Kupa": Mijailović oštro odgovorio Čoviću