U zoni ITS1 (uža gradska zona), na prednja vrata po novim pravilima ulazi se u sve trolejbuse i solo autobuse, dok se u zglobne autobuse i tramvaje ulazi i na prednja i na zadnja vrata, a izlazi na srednja.
Ulaz na prednja vrata važi na svim početnim stanicama. U ITS2 (šira zona), važiće pravilo ulaska na prednja vrata, i izlaska na ostala.
Od navedenih pravila izuzetak su majke sa decom i invalidi u kolicima koji će, kao i do sada, ulaziti na srednja vrata u vozila sa rampom.
Nova pravila ulaska i izlaska u vozila i pojačana kontrola čekiranja karata nisu, bar za sada, obradovala Beograđane, kao što je i najavljivala MONDO TV anketa.
Reporteri Tanjuga obišli su nekoliko prometnih autobuskih stajališta u gradu i svuda zatekli sličnu sliku - kontrolore na stanicama koji građanima ukazuju da moraju da ulaze na prednja vrata i proveravaju njihove karte, a kontrolorima na stajalištima pomažu i komunalni policajci.
Kada autobus stane na stanicu, koja je pod pojačanom kontrolorom Bus plus kontrolora, oni u već prepoznatljivim svetlo i tamno plavim majicama ulaze u vozila, proveravaju da li su putnici čekirali karte i upozoravaju ih na nova pravila i potom izlaze, nakon čega autobus može da nastavi put.
Ova nova pravila, međutim, nisu baš obradovala Beograđane, koji su i pored ranijih najava iz Bus plusa o njihovom uvođenje, pomalo iznenađeni.
Putnici koje je Tanjug zatekao na autobuskom stajalištu kod TC Ušće, odnosno stanici "Šest kaplara", ocenjuju da takva procedura nepotrebno zadržava vozila javnog prevoza na stanici, ali i brinu da će još većih problema biti od septembra kada gužve u saobraćaju budu veće.
Slađana Petrović (30) iz Obrenovca nije zadovoljna novim pravilima i smatra da su katastrofalna.
"Vraćam se sa puta, dve nedelje nisam bila ovde i izbacili su me tri puta iz autobusa, niko ne vidi da imam kofer i da sam umorna, jednostavno morate da uđete na prva, a da izađete na poslednja vrata s tim što nema kupovine karata kod vozača, nego morate da izađete iz autobusa, jer prete policijom da bi ste otišli na trafiku i kupili bus plus karticu", ispričala je Petrovićeva.
Ona je navela da je razočarana novim pravilima, kao i postupanjima Bus plus kontrolora i dodala da se nada da nova pravila, ipak, neće zaživeti, već će biti ukinuta.
"Dosadašnja pravila bila su u redu, ali ovo sada, posebno što oni (kontrolori) misle da treba da zavode red, svađaju se....stvarno sam šokirana i razočarana. Ne znam kako ću stići do kuće", rekla je Petrovićeva.
Probleme je imala i penzionerka Ružica Krljić (60), koja se požalila na to što kartu nije mogla da kupi u vozilu, već je morala da izađe i bus plus karticu dopuni na kiosku.
"Ušla sam gde treba, ali nisam mogla da kupim kartu kod vozača, već su mi rekli da moram da izađem i da kupim dopunu na kiosku", rekla je Krljićeva.
Ima, međutim, i drugačijih iskustava. Nova pravila nisu problem za studentkinju Tijanu Mišić (23), koja veli da će ih se pridržavati.
Ona nema zamerke ni na funkcionisanje bus plus sistema i, kako je rekla, nije primetila da pojačana kontrola u vozilima i na posebnim punktovima stvara gužvu.
"Mislim da nova pravila nisu problem. Koliko sam primetila, sve funkcioniše bolje i prevoz i sve ostalo...Ne vidim nikakve probleme, niti veću gužvu zbog čekiranja karata", rekla je Mišićeva.
Povodom uvođenja novih pravila, Bus Plus se izvinio građanima koji su proteklih dana dobijali nepotpune informacije o novim merama u javnom prevozu.
"Mere su donete u cilju unapređenja kompletnog sistema javnog prevoza u Beogradu. Da bi autobusi gradskog prevoza bili noviji i učestaliji, neophodno je da ovaj sistem finansijski stane na noge, a za to je potrebno i da korisnici gradskog prevoza, prevoz koji koriste uredno i plaćaju", navedeno je u saopštenju koje je objavljeno na sajtu Bus plusa.
Oni navode da je ulazak na prednja vrata u sva vozila, osim u zglobna i tramvaje, uobičajen i u mnogim gradovima u Srbiji, Novom Sadu na primer primenjuje se decenijama, kao i u mnogim evropskim.
Do kraja leta sva vrata na vozilima javnog prevoza biće obeležena oznakama za ulaz i izlaz putnika.
Pojačana kontrola putnika biće prisutna na Zrenjaninskom putu, Karaburmi, Smederevskom putu, Avalskom putu, Ibarskoj magistrali, Obrenovačkom putu, Autoputu, Surčinskom putu, Batajničkom drumu, Brankovom mostu i Pet solitera na Banjici.
Stalna kontrola biće u vidno obeleženim autobusima i trolejbusima na linijama 16, 17, 23, 29, 40 , 41, 47, 73, 88, 95 i 511.
(MONDO/agencije)
Ulaz na prednja vrata važi na svim početnim stanicama. U ITS2 (šira zona), važiće pravilo ulaska na prednja vrata, i izlaska na ostala.
Od navedenih pravila izuzetak su majke sa decom i invalidi u kolicima koji će, kao i do sada, ulaziti na srednja vrata u vozila sa rampom.
Nova pravila ulaska i izlaska u vozila i pojačana kontrola čekiranja karata nisu, bar za sada, obradovala Beograđane, kao što je i najavljivala MONDO TV anketa.
Reporteri Tanjuga obišli su nekoliko prometnih autobuskih stajališta u gradu i svuda zatekli sličnu sliku - kontrolore na stanicama koji građanima ukazuju da moraju da ulaze na prednja vrata i proveravaju njihove karte, a kontrolorima na stajalištima pomažu i komunalni policajci.
Kada autobus stane na stanicu, koja je pod pojačanom kontrolorom Bus plus kontrolora, oni u već prepoznatljivim svetlo i tamno plavim majicama ulaze u vozila, proveravaju da li su putnici čekirali karte i upozoravaju ih na nova pravila i potom izlaze, nakon čega autobus može da nastavi put.
Ova nova pravila, međutim, nisu baš obradovala Beograđane, koji su i pored ranijih najava iz Bus plusa o njihovom uvođenje, pomalo iznenađeni.
Putnici koje je Tanjug zatekao na autobuskom stajalištu kod TC Ušće, odnosno stanici "Šest kaplara", ocenjuju da takva procedura nepotrebno zadržava vozila javnog prevoza na stanici, ali i brinu da će još većih problema biti od septembra kada gužve u saobraćaju budu veće.
Slađana Petrović (30) iz Obrenovca nije zadovoljna novim pravilima i smatra da su katastrofalna.
"Vraćam se sa puta, dve nedelje nisam bila ovde i izbacili su me tri puta iz autobusa, niko ne vidi da imam kofer i da sam umorna, jednostavno morate da uđete na prva, a da izađete na poslednja vrata s tim što nema kupovine karata kod vozača, nego morate da izađete iz autobusa, jer prete policijom da bi ste otišli na trafiku i kupili bus plus karticu", ispričala je Petrovićeva.
Ona je navela da je razočarana novim pravilima, kao i postupanjima Bus plus kontrolora i dodala da se nada da nova pravila, ipak, neće zaživeti, već će biti ukinuta.
"Dosadašnja pravila bila su u redu, ali ovo sada, posebno što oni (kontrolori) misle da treba da zavode red, svađaju se....stvarno sam šokirana i razočarana. Ne znam kako ću stići do kuće", rekla je Petrovićeva.
Probleme je imala i penzionerka Ružica Krljić (60), koja se požalila na to što kartu nije mogla da kupi u vozilu, već je morala da izađe i bus plus karticu dopuni na kiosku.
"Ušla sam gde treba, ali nisam mogla da kupim kartu kod vozača, već su mi rekli da moram da izađem i da kupim dopunu na kiosku", rekla je Krljićeva.
Ima, međutim, i drugačijih iskustava. Nova pravila nisu problem za studentkinju Tijanu Mišić (23), koja veli da će ih se pridržavati.
Ona nema zamerke ni na funkcionisanje bus plus sistema i, kako je rekla, nije primetila da pojačana kontrola u vozilima i na posebnim punktovima stvara gužvu.
"Mislim da nova pravila nisu problem. Koliko sam primetila, sve funkcioniše bolje i prevoz i sve ostalo...Ne vidim nikakve probleme, niti veću gužvu zbog čekiranja karata", rekla je Mišićeva.
Povodom uvođenja novih pravila, Bus Plus se izvinio građanima koji su proteklih dana dobijali nepotpune informacije o novim merama u javnom prevozu.
"Mere su donete u cilju unapređenja kompletnog sistema javnog prevoza u Beogradu. Da bi autobusi gradskog prevoza bili noviji i učestaliji, neophodno je da ovaj sistem finansijski stane na noge, a za to je potrebno i da korisnici gradskog prevoza, prevoz koji koriste uredno i plaćaju", navedeno je u saopštenju koje je objavljeno na sajtu Bus plusa.
Oni navode da je ulazak na prednja vrata u sva vozila, osim u zglobna i tramvaje, uobičajen i u mnogim gradovima u Srbiji, Novom Sadu na primer primenjuje se decenijama, kao i u mnogim evropskim.
Do kraja leta sva vrata na vozilima javnog prevoza biće obeležena oznakama za ulaz i izlaz putnika.
Pojačana kontrola putnika biće prisutna na Zrenjaninskom putu, Karaburmi, Smederevskom putu, Avalskom putu, Ibarskoj magistrali, Obrenovačkom putu, Autoputu, Surčinskom putu, Batajničkom drumu, Brankovom mostu i Pet solitera na Banjici.
Stalna kontrola biće u vidno obeleženim autobusima i trolejbusima na linijama 16, 17, 23, 29, 40 , 41, 47, 73, 88, 95 i 511.
(MONDO/agencije)
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji