Prema rečima gradonačelnik Niša Zoran Perišić to je jedna od mogućih varijanti razvoja Aerodroma "Konstantin Veliki" o kojoj razmišljaju u niškoj gradskoj upravi, a da je druga najam aviona za formiranje niške aviokompanije.

Perišić je dodao da će o novoj aviokompaniji "debelo razmisliti" i ocenio da bi nova kompanija sa 120 do 150 sati mesečno leta za dva do tri meseca poslovala pozitivno.

On je rekao da je Grad Niš potpisao novi ugovor o subvencijama sa crnogorskim avio prevoznikom Montenegroervejzom, koji je, kako je istakao, znatno povoljniji za grad od prethodnog.

"Nemamo pravo da pretvorimo Niš u palanku. Grad mora da ima aerodrom koji funkcioniše", rekao je Perišić.

Direktor aerodroma u Nišu Dragan Bugarinović je rekao da je ugovor sa Montenegroervejzom povoljniji i da će se na subvencijama uštedeti oko 30 odsto.

"Ovim ugovorom u obračun za subvencije se uključuju i putnici koji iz Niša lete do Podgorice, a ne samo oni koji nastavljaju ka evropskim destinacijama", rekao je Bugarinović.

Perišić je izjavio da je ugovor tog grada sa italijanskim avioprevoznikom Vind džet (Wind Jet) pod istragom.

"Moj posao je da budžetskoj inspekciji omogućim da uradi svoj deo posla i oni to rade", rekao je Perišić na konferenciji za novinare.

Niški mediji su ranije objavili da Služba za borbu protiv organizovanog kriminala (SPBOK) kontroliše ugovor između Grada Niša i italijanske aviokompanije, a državni revizor je konstatovao da nije poštovana tenderska procedura prilikom potpisivanja ugovora.

Italijaska niskotarifna aviokompanija Vind džet koja je prevozila putnike između Niša i Forlija u Italiji, bankrotirala je, a Gradu Nišu je ostala dužna oko 49.000 evra.

(Beta Foto jat.com)