NOPS je ranije pozvao građane da 30. i 31. oktobra i 1. novembra bojkotuju sve hipermarkete u Srbiji, optužujući trgovce da su povećanje poreza na dodatu vrednost (PDV) "beskrupulozno" iskoristili da značajno povećaju cene artikala za najširu potrošnju.
Kako su istakli, u to su bile uključene i osnovne životne namirnice na koje je stopa PDV-a ostala nepromenjena.
NOPS je istakao da je broj otvorenih kasa u hipermarketima bio prepolovljen čak i u popodnevnim časovima, u takozvanom "špicu", u doba dana kada je pritisak na prodavnice veći.
"Broj aktivnih učesnika i onih koji su zdušno podržavali bojkot prelazi 5.000, a prema našim podacima, 15.000 građana prvog, i preko 25.000 potrošača u druga dva dana, bilo je odlučno u uzdržavanju od kupovine", ističu u NOPS.
Nakon prvog organizovanog bojkota hipermarketa u Srbiji, koji je tokom tri dana koordinisan i oglašavan uglavnom preko društvenih mreža fejsbuk i tviter, građani Srbije su pokazali da je njihova potrošačka svest ubedljiva i da su potrošači u Srbiji sve aktivniji u ostvarivanju svojih prava, navedeno je u saopštenju.
Zahvaljujući, pre svega, društvenim mrežama, o bojkotu je svakodnevno bilo informisano do 250.000 ljudi, a među njima aktivnih učesnika kroz komentare, sugestije ili podršku, bilo je više od 30.000.
Iz ovog bojkota je, takođe, izraslo nekoliko srodnih, pokrenutih od strane samih građana, koji pozivaju na kupovinu direktno od proizvođača, na princip formiranja grupa solidarne kupovine ili na konstantno uzdržavanje od kupovine svake srede u neograničenom trajanju.
"Sve to nam daje za pravo da budemo zadovoljni podrškom građana i njihovim aktivnim učešćem, kao dokazom da se glas potrošača više ne može ignorisati i da je stvorena kritična masa koja će u budućnosti imati snagu pokretača promena", poručili su iz NOPS-a.
(Tanjug)
Kako su istakli, u to su bile uključene i osnovne životne namirnice na koje je stopa PDV-a ostala nepromenjena.
NOPS je istakao da je broj otvorenih kasa u hipermarketima bio prepolovljen čak i u popodnevnim časovima, u takozvanom "špicu", u doba dana kada je pritisak na prodavnice veći.
"Broj aktivnih učesnika i onih koji su zdušno podržavali bojkot prelazi 5.000, a prema našim podacima, 15.000 građana prvog, i preko 25.000 potrošača u druga dva dana, bilo je odlučno u uzdržavanju od kupovine", ističu u NOPS.
Nakon prvog organizovanog bojkota hipermarketa u Srbiji, koji je tokom tri dana koordinisan i oglašavan uglavnom preko društvenih mreža fejsbuk i tviter, građani Srbije su pokazali da je njihova potrošačka svest ubedljiva i da su potrošači u Srbiji sve aktivniji u ostvarivanju svojih prava, navedeno je u saopštenju.
Zahvaljujući, pre svega, društvenim mrežama, o bojkotu je svakodnevno bilo informisano do 250.000 ljudi, a među njima aktivnih učesnika kroz komentare, sugestije ili podršku, bilo je više od 30.000.
Iz ovog bojkota je, takođe, izraslo nekoliko srodnih, pokrenutih od strane samih građana, koji pozivaju na kupovinu direktno od proizvođača, na princip formiranja grupa solidarne kupovine ili na konstantno uzdržavanje od kupovine svake srede u neograničenom trajanju.
"Sve to nam daje za pravo da budemo zadovoljni podrškom građana i njihovim aktivnim učešćem, kao dokazom da se glas potrošača više ne može ignorisati i da je stvorena kritična masa koja će u budućnosti imati snagu pokretača promena", poručili su iz NOPS-a.
(Tanjug)
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina
Zvezdin Amerikanac hitno reagovao na pomen otkaza Sferopulosu: Šuter crveno-belih se oglasio na Instagramu