Ulice za bicikliste i Ciklo svet Srbija iz Beograda, kao i Novosadska biciklistička inicijativa precizirali su da se radi o jednoj reklami Alfa banke za keš kredite, u kojoj momak i devojka zamenjuju tandem-bicikl za motocikl pod sloganom "Zašto se odricati bitnih stvari?".
"Da li vi mislite da su oni koji voze bicikl siromašni, nemaju para, nisu vredni ili nisu vaša ciljna grupa", navodi se u saopštenju Ciklo sveta i najavljuje i reakcija Evropske biciklističke federacije (ECF).
Udruženje Ulice za bicikliste ocenilo je da je reč o diskriminatornoj reklami, a Novosadska biciklistička inicijativa ocenila je da sporni sadržaj šalje pogrešnu poruku, kao i da potkopava napore institucija, organizacija i pojedinaca u popularizaciji bicikla.
Navodi se i da je u pitanju uvredljiva poruka građanima sa teritorije Vojvodine, gde je bicikl sredstvo koje je duboko ukorenjeno u lokalnu kulturu i predstavlja stvar izvora, a ne pokazatelj finansijske moći.
Udruženja su protestovala i zbog reklame za novi model automobila Nisan (Nissan).
U navedenoj reklami majka i otac na biciklima vuku decu u dečjim prikolicama za bicikle kroz park uz dečje nestrpljivo negodovanje.
Epilog reklame je novi Nisanov model u kojem deca na stražnjem sedištu automobila imaju na raspolaganju DVD plejer sa LCD monitorima, pa se spram toga vožnja u prirodi biciklom predstavlja kao dosadna aktivnost.
(Beta/Ilustracija: Guliver/Getty Images)
"Da li vi mislite da su oni koji voze bicikl siromašni, nemaju para, nisu vredni ili nisu vaša ciljna grupa", navodi se u saopštenju Ciklo sveta i najavljuje i reakcija Evropske biciklističke federacije (ECF).
Udruženje Ulice za bicikliste ocenilo je da je reč o diskriminatornoj reklami, a Novosadska biciklistička inicijativa ocenila je da sporni sadržaj šalje pogrešnu poruku, kao i da potkopava napore institucija, organizacija i pojedinaca u popularizaciji bicikla.
Navodi se i da je u pitanju uvredljiva poruka građanima sa teritorije Vojvodine, gde je bicikl sredstvo koje je duboko ukorenjeno u lokalnu kulturu i predstavlja stvar izvora, a ne pokazatelj finansijske moći.
Udruženja su protestovala i zbog reklame za novi model automobila Nisan (Nissan).
U navedenoj reklami majka i otac na biciklima vuku decu u dečjim prikolicama za bicikle kroz park uz dečje nestrpljivo negodovanje.
Epilog reklame je novi Nisanov model u kojem deca na stražnjem sedištu automobila imaju na raspolaganju DVD plejer sa LCD monitorima, pa se spram toga vožnja u prirodi biciklom predstavlja kao dosadna aktivnost.
(Beta/Ilustracija: Guliver/Getty Images)
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina