Prihod zaposlenih u banci je povezan sa brzinom kojim gube višak kilograma. Borba protiv gojaznosti stigla je i među članove upravnog odbora.
Podatak o smanjenju težine je uključen dikerktno u indikatore o učinku, kojim se određuje visina bonusa na kraju godine.
Na inicijativu čelnika Sberbanke Germana Grefa, menadžeri su počeli da razmenjuju podatke o tome koliko kilometara pretrče ujutro i o izbegavanju kalorične hrane na putovanjima avionom.
Sajt Slon.ru pominje i knjigu Jevgenija Karasjuka "Slon na plesnom podijumu" u kojoj se govori o reformama u Sber banci koje je Gref započeo 2008.godine.
Gref je kritikovao i debele regionalne menadžere koji su kupili čudne uređaje sa otvorima za bankomate i klima uređajima na plafonu.
"Nema ovde manjka prostora, već si ti 20 odsto predebeo", rekao je Gref jednom od njih.
Direktor jednog odeljenja Valentin Morozov imao je 119 kilograma pre početka rada u banci. Posle ove inicijative smršao je 24 kilograma.
Ova inicijativa je deo šireg programa, čiji je cilj da se popravi imidž banke. I uspelo je, imidž banke je poprtavljen, a do skoro je ona bila poznata po redovima u kojima su klijenti tokom 2006. godine proveli 444 miliona sati, pretosi RT.com
(MONDO)
Podatak o smanjenju težine je uključen dikerktno u indikatore o učinku, kojim se određuje visina bonusa na kraju godine.
Na inicijativu čelnika Sberbanke Germana Grefa, menadžeri su počeli da razmenjuju podatke o tome koliko kilometara pretrče ujutro i o izbegavanju kalorične hrane na putovanjima avionom.
Sajt Slon.ru pominje i knjigu Jevgenija Karasjuka "Slon na plesnom podijumu" u kojoj se govori o reformama u Sber banci koje je Gref započeo 2008.godine.
Gref je kritikovao i debele regionalne menadžere koji su kupili čudne uređaje sa otvorima za bankomate i klima uređajima na plafonu.
"Nema ovde manjka prostora, već si ti 20 odsto predebeo", rekao je Gref jednom od njih.
Direktor jednog odeljenja Valentin Morozov imao je 119 kilograma pre početka rada u banci. Posle ove inicijative smršao je 24 kilograma.
Ova inicijativa je deo šireg programa, čiji je cilj da se popravi imidž banke. I uspelo je, imidž banke je poprtavljen, a do skoro je ona bila poznata po redovima u kojima su klijenti tokom 2006. godine proveli 444 miliona sati, pretosi RT.com
(MONDO)
Haos na kraju i poraz Crvene zvezde: Teo promašio za produžetak, sudije u prvom planu!
"Pogledajte dobro oči ovog čoveka, hoću da svi Rusi vide": Srna objavio potresnu fotografiju, ledi krv u žilama
Ogromna greška sudija na štetu Crvene zvezde: Najbitniji poeni na meču nije trebalo da važe!
Sudije oštetile Partizan u ključnom napadu Barselone: Krupna greška se jasno vidi na video-snimku!
Željko zagrmeo zbog rasporeda Partizana: "Veoma interesantno, drugi put nam se dešava"