Bankarske usluge u Srbiji koristi oko 63 odsto stanovništva starijeg od 15 godina, ali najveći broj gradjana koristi samo osnovne usluge - tekući račun i kartice, rezultat je istraživanja agencije Stratedžik marketing.

Procenat korisnika bankarskih usluga u poslednje dve godine je stabilan, oko 60 odsto i čini se da je tržište "zasićeno", a čak 38,5 odsto anketiranih ne namerava da koristi neki novi bankarski proizvod,.

Pored tekućih računa, koje ima oko 84 odsto stanovništva i kartica koje koristi oko 33 odsto, gradjani u bankama najviše koriste štednju "po vidjenju" (11,6 odsto) i potrošačke kredite (10,7 odsto).

Najveći broj gradjana, koji planira da počne korišćenje neke od bankarskih usluga, želi da otvori tekući račun - 11,4 odsto, oko 10,7 procenata razmišlja o potrošačkom kreditu, a po tri odsto nemerava da započne štednju ili uzme stambeni kredit bez hipoteke.

Klijenti su izuzetno zadovoljni bankarskim uslugama i na petospetpenoj skali, gde je pet najveća ocena, banke su ocenili sa 4,2, a na formiranje stava prema odredjenoj banci u velikoj meri utiču reklame.

(Beta)