• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Pravilnik o reklamiranju lekova

Informacije koje se iznose pri reklamiranju leka moraju biti istinite i naučno dokazane, i ne smeju dovoditi u zabludu pacijente, piše u novom, prvom pravilniku o načinu oglašavanja lekova u Srbiji.

Informacije koje se iznose pri reklamiranju leka moraju biti istinite i naučno dokazane, i ne smeju dovoditi u zabludu pacijente, piše u novom, prvom pravilniku o načinu oglašavanja lekova u Srbiji.

Pri reklamiranju se ne sme stvarati utisak da pre uzimanja leka nije potrebno konsultovati lekara, da lek nema neželjene efekte ili da lek garantuje uspeh u lečenju, piše pored ostalog u pravilniku Ministarstva zdravlja Srbije o načinu oglašavanja lekova koji će stupiti na snagu 18. novembra.

Nije dopušteno ni reklamiranje cene leka, niti iznošenje preporuka lekara i naučnika o osobinama leka, kao ni to da lek preporučuju popularne ličnosti.

Nije dozvoljeno u reklamama prikazivati decu koja uzimaju lek bez prisustva odraslih, a zabranjeno je lek reklamirati uz navodjenje naziva apoteke, specijalizovane prodavnice i firme koja vrši promet na veliko.

Pravilnikom je zabranjeno da se u reklami koriste uznemirujući i obmanjujući izrazi i slikovno prikazuju promene u ljudskom telu izazvane bolešću i povredjivanjem, ali ni promene izazvane delovanjem leka.

Prema pravilniku objavljenom u novom Službenom glasniku Srbije, oglašivač ne sme davati besplatne uzorke leka ili medicinskog sredstva gradjanima.

Oglašavanje, pored reklamiranja, obuhvata i promociju leka i medicinskog sredstva zdravstvenim i veterinarskim radnicima koji propisuju lekove i medicinska sredstva, davanje besplatnih uzoraka i sponzorisanje stručnih skupova.

(Beta)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image