
Italijanska vlada u petak je otvorila nadmetanje za kupovinu nacionalnog avioprevoznika Alitalia, u nadi da će privatni ulagač uspeti da oživi gubitaša kojem injekcije državne pomoći nisu pomogle.
Vlada želi da smanji dzrzavni udeo u Alitaliji sa 49 na 19 odsto, a ne isključuje mogućnost prodaje svih svojih akcija.
Er Frans-KLM (Air France) se najčešće pominje kao mogući kupac, ali je taj najveći evropski avoprevoznik i dalje oprezan.
Zvaničnici kažu da učesnici nadmetanja moraju da očuvaju "nacionalni identitet" Alitalie.
Zainteresovani moraju da imaju kapital od najmanje 100 miliona evra.
Alitaila, koja ima tržišnu vrednost od 1,37 milijardu evra, nije zaradila paru u poslednjih pet godina.
Uslovi prodaje ne dozvoljavaju otpuštanje nikoga od 18.000 zaposlenih, niti radikalnu promenu reda letenja.
Vlada želi da smanji dzrzavni udeo u Alitaliji sa 49 na 19 odsto, a ne isključuje mogućnost prodaje svih svojih akcija.
Er Frans-KLM (Air France) se najčešće pominje kao mogući kupac, ali je taj najveći evropski avoprevoznik i dalje oprezan.
Zvaničnici kažu da učesnici nadmetanja moraju da očuvaju "nacionalni identitet" Alitalie.
Zainteresovani moraju da imaju kapital od najmanje 100 miliona evra.
Alitaila, koja ima tržišnu vrednost od 1,37 milijardu evra, nije zaradila paru u poslednjih pet godina.
Uslovi prodaje ne dozvoljavaju otpuštanje nikoga od 18.000 zaposlenih, niti radikalnu promenu reda letenja.
Pridruži se MONDO zajednici.