• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

JAT želi da pripoji Montenegro erlajnz!

Srpska aviokompanija "Jat ervejz" pokrenula je inicijativu da pripoji "Montenegro erlajns", saznaje "Politika" i dodaje da će tim povodom najverovatnije već sledeće nedelje početi pregovori srpskog i crnogorskog avio-prevoznika.

Srpska aviokompanija "Jat ervejz" pokrenula je inicijativu da pripoji "Montenegro erlajns", saznaje "Politika" i dodaje da će tim povodom najverovatnije već sledeće nedelje početi pregovori srpskog i crnogorskog avio-prevoznika.

Nadležni organi u Beogradu i Podgorici već su dali preliminarnu saglasnost na eventualnu realizaciju tog posla.

"Ministarstvo za kapitalne investicije složilo se sa našim predlogom o pripajanju Montenegro erlajnsa, a i Ministarstvo pomorstva i saobraćaja Crne Gore nam je takodje dalo zeleno svetlo. Naše ideja je, naime, da se Montenegro, oslobodjen dugovanja, u potpunosti pripoji Jat ervejzu, ili da osnujemo zajedničko preduzeće u kojem ćemo mi voditi poslovnu i finansijsku politiku a Crnogorci dobiti pravo da eksploatišu Jatovo tržište", rekao je sagovornik "Politike" iz menadžmenta "Jat ervejza" koji je insistirao na anonimnosti.

Prema njegovim rečima, "Montenegro erlajns" je već duže vreme u veoma teškoj ekonomskoj situaciji tako da, izmedju ostalog, kasni i sa isplatom zarada. Više pilota te kompanije je zbog toga već izrazilo interesovanje da predje u Jat, a da li će srpski avio-prevoznik prihvatiti takvu mogućnost, zavisiće od pregovora o pripajanju.

"Montenegro erlajns ima probleme zbog nedostatka posla van letnjih meseci. Osim toga, ta kompanija od razdruživanja državne zajednice Srbije i Crne Gore više nije u položaju da na srpskom tržištu nastupa kao domaća i u Beogradu kupi putnike za Evropu. Namere Jat ervejza su iskrene i čisto ekonomske, jer da imamo krajnju nameru mogli bismo da primimo pilote koji hoće da predju u našu kompaniju, posle čega bi Montenegro ostao bez stručnog kadra. U tom slučaju, morali bi da angažuju inostrane pilote a oni su izuzetno skupi", rekao je sagovornik "Politike".

Osnovni razlog zbog kojeg je Jat zainteresovan za pripajanje "Montenegro erlajnsa" jesu avioni te kompanije. Ona u svom vlasništvu ima pet letelica tipa "foker-100", sa po sto sedišta, a Jat istovremeno ima manjak aviona.

Srpski avio-prevoznik bi zbog toga "Montenegrove" avione angažovao na svojim linijama pa bi tako na letovima za Tripoli, umesto većeg Jatovog "boinga-737" (120 mesta), saobraćao "foker”, sa medjusletanjem u Podgorici. Tako bi popunjenost kabine bila znatno bolja, a taj princip bi najverovatnije bio primenjen i na liniji za Rim.

Predloženi model saradnje je dobro poznat u avio-svetu i njegovi najpoznatiji primeri su spajanje "Er Fransa" i holandskog "KLM”, i SAS (Skandinavski avio-servis) koji nastupa kao nacionalni avio-prevoznik Danske, Norveške i Švedske.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image