• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

U Beogradu otvoren Sajam brendova

Na Beogradskom sajmu u četvrtak je otvoren Treći sajam brendova "Brendfer", koji je okupio 50 domaćih i stranih firmi.

Na Beogradskom sajmu u četvrtak je otvoren Treći sajam brendova "Brendfer", koji je okupio 50 domaćih i stranih firmi.

Otvarajući taj trodnevni sajam, ministar za ekonomske odnose sa inostranstvom Milan Parivodić je ocenio da je "Brendfer" već postao prepoznatljivi brend Srbije, dodajući da je njegov cilj da podigne svest srpske privrede i značaj brendova.

On je istakao da jačanje srpskih brendova apsolutni imperativ i uslov da bi se srpski proizvodi plasirali na inostrano tržište.

Sajam će, kako je naveo, biti podeljen u tri dela: brendiranje nacije, razvoj brendova i stvaranje prepoznatljivosti preko medija.

Prema njegovim rečima, izvoz je prošle godine porastao za 30 odsto u odnosu na 2005. godinu, a strane investicije uvećane su za tri puta i u 2006. godini iznosile su 5,56 milijardi dolara.

Potpredsednik Privredne komore Srbije Stojan Jevtić rekao je da bi trebalo praviti brend od Srbije i predstaviti je kao pogodno mesto za investicije.

"Srbiji je potreban novi talas osvajanja tržišta", kazao je on i dodao da će Srbija "imati onakvu sliku u svetu kakvu je sama stvori".

Potpredsednik Saveta stranih investitora (FIC) Gustavo Navaro rekao je da je brend "stvar mašte, inspiracije i emocija".

On je dodao da se Srbija nalazi "na pravom putu" i da će FIC pomoći da Srbija dodje do više stranih investicija.

Na ovogodišnjem Sajmu brendova, predavanja će održati i dva svetska stručnjaka iz oblasti brendiranja, Simon Anholt i Martin Lindstrom.

(Beta)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image