• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Zabranjena "golišava" reklama za čips?

Nova reklama za čips „Čipsi” kompanije „Marbo”, na kojoj se pojavljuju nagi muškarac i žena na simsu, našla se na udaru za sada anonimnog TV gledaoca koji je, zbog „vulgarnosti” prikazane u reklami, od Republičke tržišne inspekcije zatražio njeno zabranjivanje.

Nova reklama za čips "Čipsi” kompanije "Marbo”, na kojoj se pojavljuju nagi muškarac i žena na simsu, našla se na udaru za sada anonimnog TV gledaoca koji je, zbog „vulgarnosti” prikazane u reklami, od Republičke tržišne inspekcije zatražio njeno zabranjivanje.

Srdjan Srećković, pomoćnik ministra trgovine, potvrdio je za "24 sata" da je prijava stigla u to ministarstvo, ali da će odluka o eventualnom zabranjivanju reklame biti doneta nakon izveštaja tržišne inspekcije.

Marketinški stručnjaci ne smatraju da je reklama vulgarna.

"Očit je pokušaj proizvodjača da gegom privuče pažnju na svoj proizvod, ali ne nalazim da u njoj ima bilo čega vulgarnog. Sve je veći broj "čuvara" morala i estetike. Veliko je pitanje ko je u ovakvoj Srbiji moralan i koji su to moralni kriterijumi koje bi trebalo primeniti u ovom slučaju", kaže Voja Žanetić iz agencije „Mosaic".

Ni kulturolog i komunikolog Zorica Tomić ne smatra da sporna reklama na bilo koji način vredja moral.

"Čak ni način na koji reklama interpretira zavodjenje nije vulgaran, jer mi živimo u porno svetu", kaže Tomićeva.

U „Marbu" potvrdjuju da ih je tržišna inspekcija kontaktirala.

„Inspekcija je došla po prijavi nepoznatog lica i prekontrolisala dokumentaciju. Za sada nam nije preporučeno da povučemo reklamu, ali ako inspekcija donese takvu odluku, mi ćemo je poštovati. Pre emitovanja kontaktirali smo stručnjake koji su analizirali sve efekte reklame. Zaključak je da ona nema elemente vulgarnosti i da ne postoje razlozi zbog kojih bi se neko osećao povređenim", kaže Nebojša Vasilić, direktor marketinga „Marba".

Početni motiv sporne reklame je preljuba. Kada shvati da se prevareni muž nenadano vraća kući, ljubavnik, potpuno nag i s kesicom „Čipsija" u ruci, u poslednjem trenutku beži kroz prozor iz stana ljubavnice i sakriva se na simsu prozora. Potpuno naga žena iz istih razloga i na isti način beži iz susednog stana. Njih dvoje počinju da očijukaju, a muškarac ženi nudi čips. Pošto su ženi obe ruke već zauzete prikrivanjem intimnih delova tela, muškarac joj džentlmenski spušta kesicu čipsa do mesta koje je inače rezervisano za smokvin list.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image