
Betonske konstrukcije svih svih osam silazno-uzlaznih rampi uz kružni tok su završene, a u narednim danima će se postavljati ograda, barijere, saobraćajne signalizacije i asfatiranje.
Petlja Radnička u tri nivoa povezuje Most na Adi, petlju Hipodrom i Radničku ulicu od Beogradskog sajma do kompleksa Jugopetrola, kao i trasu Beogradskog metroa.
"Ta petlja je jedan od najzahtevnijih građevinskih objekata projekta 'Most preko Save sa pristupnim putevima', jer je taj kružni tok širi od kružnog toka Slavija, koji je trenutno najveći u gradu", rekao je Antić prilikom obilaska petlje.
On je dodao da petlju trenutno koristi 40.000 vozila dnevno, a kada bude potpuno u funkciji očekuje se rasterećenje saobraćaja preko ostalih mostova.
Vozila ka centru grada će u prvoj fazi, umesto podvožnjaka, koristiti rampu iz Radničke ulice za ulazak u kružni tok, a onda se rampom iznad železničke pruge spuštati u Bulevar vojvode Mišića.
Podvoznjak u Radničkoj ulici neće biti u upotrebi, jer će se ispred njega graditi novi most preko reke Topčiderke, u sastavu novog vijadukta Radničke ulice.
U toku je i izgradnja stubova za severnu konstrukciju u Radničkoj ulici, koja će imati tri saobraćajne trake i koristiti za vozila iz centra grada u smeru prema Banovom brdu.
Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas kazao je da se radi o ogromnom projektu, koji će se nastaviti još šest-sedam meseci.
"Beograđani će u sledećih nekoliko meseci imati dodatne probleme na ovom delu, zato što će se jedan deo saobraćaja iz pravca od grada ka Adi Ciganliji ići preko novog nadvožnjaka, a deo će ići preko kružne petlje", kazao je Đilas.
On je dodao da će biti još promena koje će omogućiti izgradnju i"kada sve bude gotovo, onda će dve trake koje su napravljene pre 30 godina privremeno, i tako privremeno i služile, ostati prošlost".
On je istakao da će po tri trake iz pravca Ade Ciganlije ka gradu I od sajma ka Adi biti "ogromno rasterećenje i da će gužve koje su postojale ranije kod sajma sada nestati".
Đilas je rekao da će u isto vreme biti gotov deo petlje u ulici Jurija Gagarina, što će povećati ulazne kapacitete mosta sa te strane.
Dodao je da će doći i do promena u gradskom saobraćajnom predzeću, pa je u toku izgradnja i autobuskih i tramvajskih stanica.
Do kraja radova, kako je rečeno, biće još dve izmene u načinu korišćenja kružnog toka, sledeća faza počeće krajem juna, a poslednja treća od polovine septembra.
Saobraćaj će se, po završetku radova na petlji Radnička, preko Radničke ulice i Bulevara vojvode Mišića razvijati u pravcima ka Obrenovcu, Novom Beogradu, Banovom brdu i ka centru grada.
(Beta, foto: Tanjug, Filip Krainčanić)
Petlja Radnička u tri nivoa povezuje Most na Adi, petlju Hipodrom i Radničku ulicu od Beogradskog sajma do kompleksa Jugopetrola, kao i trasu Beogradskog metroa.
"Ta petlja je jedan od najzahtevnijih građevinskih objekata projekta 'Most preko Save sa pristupnim putevima', jer je taj kružni tok širi od kružnog toka Slavija, koji je trenutno najveći u gradu", rekao je Antić prilikom obilaska petlje.
On je dodao da petlju trenutno koristi 40.000 vozila dnevno, a kada bude potpuno u funkciji očekuje se rasterećenje saobraćaja preko ostalih mostova.
Vozila ka centru grada će u prvoj fazi, umesto podvožnjaka, koristiti rampu iz Radničke ulice za ulazak u kružni tok, a onda se rampom iznad železničke pruge spuštati u Bulevar vojvode Mišića.
Podvoznjak u Radničkoj ulici neće biti u upotrebi, jer će se ispred njega graditi novi most preko reke Topčiderke, u sastavu novog vijadukta Radničke ulice.
U toku je i izgradnja stubova za severnu konstrukciju u Radničkoj ulici, koja će imati tri saobraćajne trake i koristiti za vozila iz centra grada u smeru prema Banovom brdu.
Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas kazao je da se radi o ogromnom projektu, koji će se nastaviti još šest-sedam meseci.
"Beograđani će u sledećih nekoliko meseci imati dodatne probleme na ovom delu, zato što će se jedan deo saobraćaja iz pravca od grada ka Adi Ciganliji ići preko novog nadvožnjaka, a deo će ići preko kružne petlje", kazao je Đilas.
On je dodao da će biti još promena koje će omogućiti izgradnju i"kada sve bude gotovo, onda će dve trake koje su napravljene pre 30 godina privremeno, i tako privremeno i služile, ostati prošlost".
On je istakao da će po tri trake iz pravca Ade Ciganlije ka gradu I od sajma ka Adi biti "ogromno rasterećenje i da će gužve koje su postojale ranije kod sajma sada nestati".
Đilas je rekao da će u isto vreme biti gotov deo petlje u ulici Jurija Gagarina, što će povećati ulazne kapacitete mosta sa te strane.
Dodao je da će doći i do promena u gradskom saobraćajnom predzeću, pa je u toku izgradnja i autobuskih i tramvajskih stanica.
Do kraja radova, kako je rečeno, biće još dve izmene u načinu korišćenja kružnog toka, sledeća faza počeće krajem juna, a poslednja treća od polovine septembra.
Saobraćaj će se, po završetku radova na petlji Radnička, preko Radničke ulice i Bulevara vojvode Mišića razvijati u pravcima ka Obrenovcu, Novom Beogradu, Banovom brdu i ka centru grada.
(Beta, foto: Tanjug, Filip Krainčanić)
Pridruži se MONDO zajednici.