Kompanija Telekom Srbija dobitnik je priznanja Superbrands Srbija, korporativne nagrade za najbolje u kategoriji telekomunikacija u Srbiji. Nagradu je u ime kompanije primila Marija Bošković, direktorka Sektora za PR Telekoma Srbija.

Ovo rangiranje pokazalo je da je kompanija Telekom Srbija uspela da zadovolji sve kriterijume svetski renomirane organizacije "Superbrands International", kao i svojih korisnika.

Kriterijumi za dobijanje statusa Superbrand Srbija odnose se na tri glavne osobine brenda: prepoznatljivost i ugled, dugogodišnju doslednost i pouzdanost i korporativnu odgovornost, odnosno odgovorno poslovanje.

Telekom Srbija dobio je najviše ocene od strane stručnog veća, u kojem su bili vodeći marketinški, poslovni, akademski stručnjaci i predstavnici medija.



Superbrands je osnovan 1994. godine u Ujedinjenom Kraljevstvu Velike Britanije i Severne Irske i vodeća je svetska platforma za promociju brendova, koja poboljšava informisanost o brendiranju i promoviše tu oblast kroz prepoznavanje i utvrđivanje vodećih međunarodnih i lokalnih brendova u svakoj zemlji članici, kojih je sada više od 80 širom sveta.

(Telekom Srbija)